ยินดีต้อนรับคุณ, บุคคลทั่วไป กรุณา เข้าสู่ระบบ หรือ ลงทะเบียน

เข้าสู่ระบบด้วยชื่อผู้ใช้ รหัสผ่าน และระยะเวลาในเซสชั่น

ThaiSEOBoard.comความรู้ทั่วไปAmazonAmazon ส่งเมลล์ว่าจ่ายเงินแล้วครับ
หน้า: 1 [2] 3   ลงล่าง
พิมพ์
ผู้เขียน หัวข้อ: Amazon ส่งเมลล์ว่าจ่ายเงินแล้วครับ  (อ่าน 5503 ครั้ง)
0 สมาชิก และ 1 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้
batdboyz
Verified Seller
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 177
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,543



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #20 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 10:30:23 »

ผมได้รับเมล์ แบบข้างล่างนี้อ่ะครับ  แต่ใน payment history ผมยังเป็นตัวดำอยู่เลย
อย่างนี้ผมจะได้เงินมั้ยอ่ะครับ
คือผมพึ่งเปลี่ยนมาเป็นรับ Direct Debit เมื่อประมาณกลางเดือนนี้เองอ่ะครับ
 Tongue
โค๊ด:
Dear Amazon Associate,

We have just sent payments to eligible Associates for the advertising fees earned in the program during the month of December 2010.

Your earnings, including any credit balance from previous payment periods, did not reach the minimum advertising fee threshold for your payment method. We have credited your December advertising fees to your account for future payment. You can view your current balance in Associates Central under Account Settings > View your payment history at https://associates.amazon.com/gp/associates/network/your-account/payment-history.html

If you opted to receive payment by check, we'd like to remind you that the minimum advertising fee threshold is $100. (It's only $10 for payment by direct deposit or Amazon gift card.) Although we are unable to change your payment method for last month, you are welcome to change your payment method for the next month. To do so, just visit the Payment Options section of Associates Central at https://associates.amazon.com/gp/associates/network/your-account/payment-info.html

PLEASE READ THESE IMPORTANT NOTES:
-------------------

1. Items sold through Amazon Auctions and zShops do not earn advertising fees under the Associates Program.

2. When comparing your Payment History information in Associates Central, please also refer to the Earnings Reports, since they list the items actually paid for and shipped to customers during the month. Remember that fees are paid two months after the month during which an order is paid for by and shipped to the customer, not the month during which an order is placed.

3. To view the complete advertising fee schedule, please see Help at http://associates.amazon.com/gp/associates/network/help/t2

4. Please check the Payment History information in Associates Central for information on any adjustments to your account. For example, if an adjustment was made for personal orders you will be able to see the amount of the adjustment.

We appreciate your feedback. If you have any questions or comments, please contact us anytime at http://associates.amazon.com/gp/associates/contact

Thanks again for participating in the Amazon.com Associates Program, and have a great next month.

Sincerely,
The Amazon.com Associates Program


ผมได้รับ เมส์อย่างนี้ แต่ตัวแดง แล้วครับ


อ่านอีกกระทู้หนึ่งเห็นบอกว่าต้องเปลี่ยน Payment Method ก่อนวันที่ 5 อ่ะครับ คงต้องรอต่อไปสำหรับเงินก้อนแรกของผม
 Cry


อันนี้ไม่ได้อ่ะครับ เค้าบอกว่า ยอดเงินไม่ึถึงขั้นต่ำที่จะจ่าย
บันทึกการเข้า
Nost_star
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 60
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 343



ดูรายละเอียด
« ตอบ #21 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 10:41:03 »

ของผมเงินเข้าก่อน sms มันจะมาทีหลังเป็นชั่วโมงเลยครับ ให้เวลาทาง amazon ทำงานหน่อยครับพี่น้อง ไม่เกินเที่ยงน่าจะเข้าเกือบหมดละ
บันทึกการเข้า

21 ขั้นตอนง่ายๆ ที่จะทำให้เว็บไซต์ของคุณ ผ่านการอนุมัติจากทางทีมงาน Google Adsense.คลิ๊กที่นี่
★★ท่านไดต้องการบัญชี Adsense PM เข้ามาได้เลยครับ เรามีบริการรับสมัครบัญชี Adsense เพื่อทุกท่านโดยเฉพาะ★★
★★ขายบัญชี Adsense พร้อมใช้งาน คงเหลือ - บัญชี PM มาสอบถามดีกว่าครับ ★★
CM2I
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 42
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,034



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #22 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 10:42:39 »

ผมได้รับเมล์ แบบข้างล่างนี้อ่ะครับ  แต่ใน payment history ผมยังเป็นตัวดำอยู่เลย
อย่างนี้ผมจะได้เงินมั้ยอ่ะครับ
คือผมพึ่งเปลี่ยนมาเป็นรับ Direct Debit เมื่อประมาณกลางเดือนนี้เองอ่ะครับ
 Tongue
โค๊ด:
Dear Amazon Associate,

We have just sent payments to eligible Associates for the advertising fees earned in the program during the month of December 2010.

Your earnings, including any credit balance from previous payment periods, did not reach the minimum advertising fee threshold for your payment method. We have credited your December advertising fees to your account for future payment. You can view your current balance in Associates Central under Account Settings > View your payment history at https://associates.amazon.com/gp/associates/network/your-account/payment-history.html

If you opted to receive payment by check, we'd like to remind you that the minimum advertising fee threshold is $100. (It's only $10 for payment by direct deposit or Amazon gift card.) Although we are unable to change your payment method for last month, you are welcome to change your payment method for the next month. To do so, just visit the Payment Options section of Associates Central at https://associates.amazon.com/gp/associates/network/your-account/payment-info.html

PLEASE READ THESE IMPORTANT NOTES:
-------------------

1. Items sold through Amazon Auctions and zShops do not earn advertising fees under the Associates Program.

2. When comparing your Payment History information in Associates Central, please also refer to the Earnings Reports, since they list the items actually paid for and shipped to customers during the month. Remember that fees are paid two months after the month during which an order is paid for by and shipped to the customer, not the month during which an order is placed.

3. To view the complete advertising fee schedule, please see Help at http://associates.amazon.com/gp/associates/network/help/t2

4. Please check the Payment History information in Associates Central for information on any adjustments to your account. For example, if an adjustment was made for personal orders you will be able to see the amount of the adjustment.

We appreciate your feedback. If you have any questions or comments, please contact us anytime at http://associates.amazon.com/gp/associates/contact

Thanks again for participating in the Amazon.com Associates Program, and have a great next month.

Sincerely,
The Amazon.com Associates Program


ผมได้รับ เมส์อย่างนี้ แต่ตัวแดง แล้วครับ


อ่านอีกกระทู้หนึ่งเห็นบอกว่าต้องเปลี่ยน Payment Method ก่อนวันที่ 5 อ่ะครับ คงต้องรอต่อไปสำหรับเงินก้อนแรกของผม
 Cry


อันนี้ไม่ได้อ่ะครับ เค้าบอกว่า ยอดเงินไม่ึถึงขั้นต่ำที่จะจ่าย



โค๊ด:
Dear Amazon Associate,

We have just sent payments to eligible Associates for the advertising fees earned in the program during the month of December 2010. These payments also include any credit balance carried forward from previous months. You can find your payment amount and more information on your payments in Associates Central under Account Settings > View your payment history at https://associates.amazon.com/gp/associates/network/your-account/payment-history.html

If your billing address is in the U.S. and you have selected to receive payment by check, we deduct a $15 processing fee from each check we send. (This charge does not apply to Associates with non-U.S. billing addresses, as direct deposit is not available to them.) There is no processing fee for payment by direct deposit or Amazon gift card. To change your payment method, just visit the Payment Options section of Associates Central at https://associates.amazon.com/gp/associates/network/your-account/payment-info.html

If you have chosen to be paid by direct deposit, please be aware that it can take up to five business days for transferred funds to reach your bank. If your bank account has not been credited after five days, we ask that you first confirm the account and routing numbers associated with your Associates account with a representative of your bank.

PLEASE READ THESE IMPORTANT NOTES:
-------------------

1. Items sold through Amazon Auctions and zShops do not earn advertising fees under the Associates Program.

2. When comparing your Payment History information in Associates Central, please also refer to the Earnings Reports, since they list the items actually paid for and shipped to customers during the month. Remember that fees are paid two months after the month during which an order is paid for by and shipped to the customer, not the month during which an order is placed.

3. To view the complete advertising fee schedule, please see Help at http://associates.amazon.com/gp/associates/network/help/t2

4. Please check the Payment History information in Associates Central for information on any adjustments to your account. For example, if an adjustment was made for personal orders you will be able to see the amount of the adjustment.

We appreciate your feedback. If you have any questions or comments, please contact us anytime at http://associates.amazon.com/gp/associates/contact

Thanks again for participating in the Amazon Associates Program, and have a great next month.

Sincerely,
The Amazon.com Associates Program

โทษครับ ดูผิดครับ แปลว่ายังนี้ได้ อะดิ
บันทึกการเข้า

X-ZYTE
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 333
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,639



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #23 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 10:50:31 »

ของผมเงินเข้าก่อน sms มันจะมาทีหลังเป็นชั่วโมงเลยครับ ให้เวลาทาง amazon ทำงานหน่อยครับพี่น้อง ไม่เกินเที่ยงน่าจะเข้าเกือบหมดละ

ช่วยบอกผมทีเถอะครับ เราจะเปิดใช้บริการระบบ SMS เราต้องไปแจ้งพนักงานว่ายังไง

ผมปวดเฮดมาก แบงค์ที่บ้านผมพนักงานเขาบอกว่า " ไม่มีระบบเตือน SMS ค่ะ " เซงเป็ด ดีนะที่เธอน่ารัก ไม่งั้น  wanwan010
« แก้ไขครั้งสุดท้าย: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 10:50:50 โดย X-ZYTE » บันทึกการเข้า
Rosemary Syrup
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 127
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,172



ดูรายละเอียด
« ตอบ #24 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 10:52:01 »

ของผมเงินเข้าก่อน sms มันจะมาทีหลังเป็นชั่วโมงเลยครับ ให้เวลาทาง amazon ทำงานหน่อยครับพี่น้อง ไม่เกินเที่ยงน่าจะเข้าเกือบหมดละ


ช่วยบอกผมทีเถอะครับ เราจะเปิดใช้บริการระบบ SMS เราต้องไปแจ้งพนักงานว่ายังไง

ผมปวดเฮดมาก แบงค์ที่บ้านม พนักงานเขาบอกว่า " ไม่มีระบบเตือน SMS ค่ะ " เซงเป็ด ดีนะที่เธอน่ารัก ไม่งั้น  wanwan010


ไปกดที่ตู้เอทีเอ็มเลยครับ อ่านขั้นตอนที่บล็อกคุณ Skywalker ได้เลย
http://rich.meemarket.com/2010...AD%E0%B9%80%E0%B8%87%E0%B8%B4/
« แก้ไขครั้งสุดท้าย: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 10:52:53 โดย Rosemary Syrup » บันทึกการเข้า

Doytao
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 44
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,234



ดูรายละเอียด
« ตอบ #25 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 10:52:25 »

ของผมเงินเข้าก่อน sms มันจะมาทีหลังเป็นชั่วโมงเลยครับ ให้เวลาทาง amazon ทำงานหน่อยครับพี่น้อง ไม่เกินเที่ยงน่าจะเข้าเกือบหมดละ

ช่วยบอกผมทีเถอะครับ เราจะเปิดใช้บริการระบบ SMS เราต้องไปแจ้งพนักงานว่ายังไง

ผมปวดเฮดมาก แบงค์ที่บ้านผมพนักงานเขาบอกว่า " ไม่มีระบบเตือน SMS ค่ะ " เซงเป็ด ดีนะที่เธอน่ารัก ไม่งั้น  wanwan010

ไปเปิดบริการที่ตู้ ATM เลยครับ
บันทึกการเข้า
X-ZYTE
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 333
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,639



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #26 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 10:54:53 »

ของผมเงินเข้าก่อน sms มันจะมาทีหลังเป็นชั่วโมงเลยครับ ให้เวลาทาง amazon ทำงานหน่อยครับพี่น้อง ไม่เกินเที่ยงน่าจะเข้าเกือบหมดละ


ช่วยบอกผมทีเถอะครับ เราจะเปิดใช้บริการระบบ SMS เราต้องไปแจ้งพนักงานว่ายังไง

ผมปวดเฮดมาก แบงค์ที่บ้านผมพนักงานเขาบอกว่า " ไม่มีระบบเตือน SMS ค่ะ " เซงเป็ด ดีนะที่เธอน่ารัก ไม่งั้น  wanwan010


ไปเปิดบริการที่ตู้ ATM เลยครับ

ของผมเงินเข้าก่อน sms มันจะมาทีหลังเป็นชั่วโมงเลยครับ ให้เวลาทาง amazon ทำงานหน่อยครับพี่น้อง ไม่เกินเที่ยงน่าจะเข้าเกือบหมดละ


ช่วยบอกผมทีเถอะครับ เราจะเปิดใช้บริการระบบ SMS เราต้องไปแจ้งพนักงานว่ายังไง

ผมปวดเฮดมาก แบงค์ที่บ้านม พนักงานเขาบอกว่า " ไม่มีระบบเตือน SMS ค่ะ " เซงเป็ด ดีนะที่เธอน่ารัก ไม่งั้น  wanwan010


ไปกดที่ตู้เอทีเอ็มเลยครับ อ่านขั้นตอนที่บล็อกคุณ Skywalker ได้เลย
http://rich.meemarket.com/2010...AD%E0%B9%80%E0%B8%87%E0%B8%B4/



ขอบคุณมากนะครับ +1 ทั้ง 2 เลย ^^

บันทึกการเข้า
suwap
สมุนแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 35
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 505



ดูรายละเอียด
« ตอบ #27 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 11:05:44 »

วันไปที่ตู้หลายรอบแระ เดี๊ยวไปสมัคร sms ดีกว่าไม่ต้องเหนื่อย wanwan044
บันทึกการเข้า
porsche9
บุคคลทั่วไป
« ตอบ #28 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 11:07:41 »

Amazon ตัวแดงแล้ว ยอด 100$+ ครับ

แต่ผมได้เมลนี้มา แปลแล้ว ก็งง  มันหมายความว่าอะไรครับ
 wanwan017

Dear Amazon Associate,
 
We have just sent payments to eligible Associates for the advertising fees earned in the program during the month of December 2010.
 
You did not earn any advertising fees during the last payment period. We have credited your previous balance to your account for a future payment. You can view your current balance in Associates Central under Account Settings > View your payment history at
https://associates.amazon.com/...r-account/payment-history.html
 
If you opted to receive payment by check, we'd like to remind you that the minimum advertising fee threshold is $100. (It's only $10 for payment by direct deposit or Amazon gift card.) Additionally, if your billing address is in the U.S. and you select payment by check, we will deduct a $15 processing fee from each check we send. (This charge does not apply to Associates with non-U.S. billing addresses, as direct deposit is not available to them.) There is no processing fee for payment by direct deposit or Amazon gift card. Although we are unable to change your payment method for last month, you are welcome to change your payment method for the next payment period. To do so, just visit the Payment Options section of Associates Central at https://associates.amazon.com/...your-account/payment-info.html
 
PLEASE READ THESE IMPORTANT NOTES:
-------------------
 
1. Items sold through Amazon Auctions and zShops do not earn advertising fees under the Associates Program.
 
2. When comparing your Payment History information in Associates Central, please also refer to the Earnings Reports, since they list the items actually paid for and shipped to customers during the month. Remember that fees are paid two months after the month during which an order is paid for by and shipped to the customer, not the month during which an order is placed.
 
3. To view the complete advertising fee schedule, please see Help at http://associates.amazon.com/gp/associates/network/help/t2
 
4. Please check the Payment History information in Associates Central for information on any adjustments to your account. For example, if an adjustment was made for personal orders you will be able to see the amount of the adjustment.
 
We appreciate your feedback. If you have any questions or comments, please contact us anytime at http://associates.amazon.com/gp/associates/contact
 
Thanks again for participating in the Amazon Associates Program, and have a great next month.
 
Sincerely,
The Amazon.com Associates Program
 
บันทึกการเข้า
Dj.wayne_Gum
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 94
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 2,146



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #29 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 11:09:48 »

คงพรุ่งนี้ล่ะครับ
เพราะตอนนี้ยังไม่มีใครได้รับเงินเลย
บันทึกการเข้า

ชงเข้ม
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 50
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,344



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #30 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 11:12:51 »

ต้องถึง 100 us ใช่ป่ะครับ ถึงจะได้เงินโอนผ่าน bank
บันทึกการเข้า

หลานยายปริก
Verified Seller
เจ้าพ่อบอร์ดเสียว
*

พลังน้ำใจ: 606
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 5,887



ดูรายละเอียด
« ตอบ #31 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 11:14:27 »

ต้องถึง 100 us ใช่ป่ะครับ ถึงจะได้เงินโอนผ่าน bank

ถ้ารับแบบ direct deposit ขั้นต่ำ 10 usd ก็ได้ครับ แต่จะโดนหักค่าธรรมเนียมอีก คงเหลือไม่เท่าไหร่ อิอิ
บันทึกการเข้า

บริการเก็บเมลล์และเบอร์โทรลูกค้าจากคอมเม้นเพจCLICK!!
kankab13
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 8
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 331



ดูรายละเอียด
« ตอบ #32 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 11:55:15 »

ยอดเลย ผมยังได้แค่ ห้าเหรียญหน่อย ๆ เอง  Tongue ทำเป็นปีแล้ว
บันทึกการเข้า

SaintTakumi
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 64
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,437



ดูรายละเอียด
« ตอบ #33 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 12:11:37 »

วันนี้ม่ะทันหรอกนะพี่น้อง เมื่อวานตัวแดง แต่วันหยุดเขาครับ เหอะๆ กว่าจะเช้าวันจันทร์กว่าเขาจะทำงานก็เวลาอัพยอดของวันนี้แหละ งิงิ

พรุ่งนี้น่าจะได้ถ้าม่ะมีไรผิดพลาด วันนี้ก็กินมาม่าในไทยเสียวไปพลางๆก่อนแล้วกัน  เหงมีหลายชามเหลือเกินช่วงนี้  wanwan009 wanwan009
บันทึกการเข้า
sandsamui
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 9
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 389



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #34 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 12:14:08 »

..เเดงเเล้วเเต่มันไม่มีเมลมาจะอดม่ะเนี่ย  Tongue
บันทึกการเข้า

dingdong8002
เจ้าพ่อบอร์ดเสียว
*

พลังน้ำใจ: 543
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 4,817



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #35 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 12:31:13 »

น่าจะพรุ่งนี้ละนอ..  เพราะเป็นวันทำงานวันแรกของสัปดาห์ของฝั่งเมกาเขา...  รอกันนเข้าไป.. ขอจนเหงือกแห้งแร้ว...  wanwan011   Embarrassed
บันทึกการเข้า

โฮสเจ้านี้ ดีและถูกที่สุดแล้ว ล่มยาก ไม่จุกจิก
แชร์โฮส เริ่มที่ 277บาท/ปี, VPS เริ่มที่ 290บาท/เดือน
เซิร์ฟเวอร์มีทั้ง TH,SG,US

สนใจ ▶︎ CLICK ◀︎
SC001
คนรักเสียว
*

พลังน้ำใจ: 8
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 147



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #36 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 12:33:20 »

ยอดเลย ผมยังได้แค่ ห้าเหรียญหน่อย ๆ เอง  Tongue ทำเป็นปีแล้ว
อดทนอีกนิดค่ะเปนกำลังใจนะคะ
บันทึกการเข้า

ลูกน้องเกรียนพันธ์แท้
คนรักเสียว
*

พลังน้ำใจ: 5
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 157



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #37 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 13:00:36 »

ทั้งยังไม่แดง  และยังไม่ได้รับ mail ว่าส่งเงินแล้ว แต่ ได้รับเมลล์ แปลก ๆ  แบบนี้

Dear Amazon Associate,

We have recently made payments to Associates for the advertising fees earned in the program during the month of December 2010. However, we were unable to pay you because of one of the following reasons:
 * Preferred method for receiving payment (eg; EFT, Check or Gift Card) was not indicated
 * EFT was indicated but a previous disbursement into your bank account failed
 * You have a US residence address but a tax identification number has not been provided.

Please go to Associates Central to update your information so that we can process your payment as soon as possible:
 * To change your payee information, go to Associates Central >> Account Settings >> Change your contact information ( https://affiliate-program.amaz...k/your-account/payee-info.html ).

 * To change your bank account information, go to Associates Central >> Account Settings >> Change your payment method (under Pay me by direct deposit) ( https://affiliate-program.amaz...your-account/payment-info.html ).

Once you have made the changes, we will process your payment within 2 to 3 business days. You will know we have processed your payment when the payment error message disappears from the top of Associates Central homepage.

Please update your account information as soon as possible. We will hold this payment and any future payments until you make the necessary changes.

We appreciate your feedback. If you have any questions or comments, please contact us anytime at https://affiliate-program.amazon.com/gp/associates/contact .

Thanks again for participating in the Amazon Associates Program, and have a great next month.

Sincerely,
The Amazon.com Associates Program


ใครเป็นเหมือนผมบ้าง (เดือนแล้วตัวแดงแต่ไ่ม่ได้รับเงิน  แต่เดือนนี้ตัวไม่แดง แล้วได้ mail แบบนี้คับ)
บันทึกการเข้า

Rosemary Syrup
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 127
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,172



ดูรายละเอียด
« ตอบ #38 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 13:06:15 »

น่าจะเป็นปัญหาที่การตั้งค่าการจ่ายเงินครับ ไม่ทราบว่ารับด้วยวิธีไหนอยู่
บันทึกการเข้า

Doytao
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 44
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,234



ดูรายละเอียด
« ตอบ #39 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 13:07:40 »

ทั้งยังไม่แดง  และยังไม่ได้รับ mail ว่าส่งเงินแล้ว แต่ ได้รับเมลล์ แปลก ๆ  แบบนี้

Dear Amazon Associate,

We have recently made payments to Associates for the advertising fees earned in the program during the month of December 2010. However, we were unable to pay you because of one of the following reasons:
 * Preferred method for receiving payment (eg; EFT, Check or Gift Card) was not indicated
 * EFT was indicated but a previous disbursement into your bank account failed
 * You have a US residence address but a tax identification number has not been provided.

Please go to Associates Central to update your information so that we can process your payment as soon as possible:
 * To change your payee information, go to Associates Central >> Account Settings >> Change your contact information ( https://affiliate-program.amaz...k/your-account/payee-info.html ).

 * To change your bank account information, go to Associates Central >> Account Settings >> Change your payment method (under Pay me by direct deposit) ( https://affiliate-program.amaz...your-account/payment-info.html ).

Once you have made the changes, we will process your payment within 2 to 3 business days. You will know we have processed your payment when the payment error message disappears from the top of Associates Central homepage.

Please update your account information as soon as possible. We will hold this payment and any future payments until you make the necessary changes.

We appreciate your feedback. If you have any questions or comments, please contact us anytime at https://affiliate-program.amazon.com/gp/associates/contact .

Thanks again for participating in the Amazon Associates Program, and have a great next month.

Sincerely,
The Amazon.com Associates Program


ใครเป็นเหมือนผมบ้าง (เดือนแล้วตัวแดงแต่ไ่ม่ได้รับเงิน  แต่เดือนนี้ตัวไม่แดง แล้วได้ mail แบบนี้คับ)

ปัญหาเกิดจาก 3 กรณีนี้ครับ

1. ไม่ได้ระบุวิธีรับเงิน
2. กรอกข้อมูลหรือเลขบัญชีธนาคารผิด
3. กรณีที่เป็นคน US ต้องระบุ เลขที่เสียภาษีด้วย แต่คงไม่ใช่ข้อนี้ครับ

ลองกรอกข้อมูลตามข้อ 2 ใหม่อีกซักที
บันทึกการเข้า
หน้า: 1 [2] 3   ขึ้นบน
พิมพ์