ยินดีต้อนรับคุณ, บุคคลทั่วไป กรุณา เข้าสู่ระบบ หรือ ลงทะเบียน

เข้าสู่ระบบด้วยชื่อผู้ใช้ รหัสผ่าน และระยะเวลาในเซสชั่น

ThaiSEOBoard.comความรู้ทั่วไปAmazonAmazon ส่งเมลล์ว่าจ่ายเงินแล้วครับ
หน้า: 1 2 [3]   ลงล่าง
พิมพ์
ผู้เขียน หัวข้อ: Amazon ส่งเมลล์ว่าจ่ายเงินแล้วครับ  (อ่าน 5495 ครั้ง)
0 สมาชิก และ 1 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้
ลูกน้องเกรียนพันธ์แท้
คนรักเสียว
*

พลังน้ำใจ: 5
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 157



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #40 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 13:12:52 »

น่าจะเป็นปัญหาที่การตั้งค่าการจ่ายเงินครับ ไม่ทราบว่ารับด้วยวิธีไหนอยู่

โอนเข้าบัญชีครับ
บันทึกการเข้า

ลูกน้องเกรียนพันธ์แท้
คนรักเสียว
*

พลังน้ำใจ: 5
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 157



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #41 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 13:14:06 »

ทั้งยังไม่แดง  และยังไม่ได้รับ mail ว่าส่งเงินแล้ว แต่ ได้รับเมลล์ แปลก ๆ  แบบนี้

Dear Amazon Associate,

We have recently made payments to Associates for the advertising fees earned in the program during the month of December 2010. However, we were unable to pay you because of one of the following reasons:
 * Preferred method for receiving payment (eg; EFT, Check or Gift Card) was not indicated
 * EFT was indicated but a previous disbursement into your bank account failed
 * You have a US residence address but a tax identification number has not been provided.

Please go to Associates Central to update your information so that we can process your payment as soon as possible:
 * To change your payee information, go to Associates Central >> Account Settings >> Change your contact information ( https://affiliate-program.amaz...k/your-account/payee-info.html ).

 * To change your bank account information, go to Associates Central >> Account Settings >> Change your payment method (under Pay me by direct deposit) ( https://affiliate-program.amaz...your-account/payment-info.html ).

Once you have made the changes, we will process your payment within 2 to 3 business days. You will know we have processed your payment when the payment error message disappears from the top of Associates Central homepage.

Please update your account information as soon as possible. We will hold this payment and any future payments until you make the necessary changes.

We appreciate your feedback. If you have any questions or comments, please contact us anytime at https://affiliate-program.amazon.com/gp/associates/contact .

Thanks again for participating in the Amazon Associates Program, and have a great next month.

Sincerely,
The Amazon.com Associates Program


ใครเป็นเหมือนผมบ้าง (เดือนแล้วตัวแดงแต่ไ่ม่ได้รับเงิน  แต่เดือนนี้ตัวไม่แดง แล้วได้ mail แบบนี้คับ)

ปัญหาเกิดจาก 3 กรณีนี้ครับ

1. ไม่ได้ระบุวิธีรับเงิน
2. กรอกข้อมูลหรือเลขบัญชีธนาคารผิด
3. กรณีที่เป็นคน US ต้องระบุ เลขที่เสียภาษีด้วย แต่คงไม่ใช่ข้อนี้ครับ

ลองกรอกข้อมูลตามข้อ 2 ใหม่อีกซักที

กรอกไปอีกทีละคับ  (1 ทีเท่านั้น)  แต่ข้อมูลก็ไม่น่าผิด เพราะก่อนจะ submit  ก็ทวนแล้วทวนอีกอ่ะคับ
บันทึกการเข้า

zizou
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 156
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 375



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #42 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 13:19:12 »

You did not earn any advertising fees during the last payment period. We have credited your previous balance to your account for a future payment. You can view your current balance in Associates Central under Account Settings > View your payment history at
https://associates.amazon.com/...r-account/payment-history.html

แปลว่า คุณยังไม่ได้รับค่าโฆษณาในรอบบิลนี้  เครดิตจะถูกโอนไปยังรอบหน้า และ คุณสามาถเช็คยอดได้ตาม.....อ่ะนั่นอ่ะค่ะ

Amazon ตัวแดงแล้ว ยอด 100$+ ครับ

แต่ผมได้เมลนี้มา แปลแล้ว ก็งง  มันหมายความว่าอะไรครับ
 wanwan017

Dear Amazon Associate,
 
We have just sent payments to eligible Associates for the advertising fees earned in the program during the month of December 2010.
 
You did not earn any advertising fees during the last payment period. We have credited your previous balance to your account for a future payment. You can view your current balance in Associates Central under Account Settings > View your payment history at
https://associates.amazon.com/...r-account/payment-history.html
 
If you opted to receive payment by check, we'd like to remind you that the minimum advertising fee threshold is $100. (It's only $10 for payment by direct deposit or Amazon gift card.) Additionally, if your billing address is in the U.S. and you select payment by check, we will deduct a $15 processing fee from each check we send. (This charge does not apply to Associates with non-U.S. billing addresses, as direct deposit is not available to them.) There is no processing fee for payment by direct deposit or Amazon gift card. Although we are unable to change your payment method for last month, you are welcome to change your payment method for the next payment period. To do so, just visit the Payment Options section of Associates Central at https://associates.amazon.com/...your-account/payment-info.html
 
PLEASE READ THESE IMPORTANT NOTES:
-------------------
 
1. Items sold through Amazon Auctions and zShops do not earn advertising fees under the Associates Program.
 
2. When comparing your Payment History information in Associates Central, please also refer to the Earnings Reports, since they list the items actually paid for and shipped to customers during the month. Remember that fees are paid two months after the month during which an order is paid for by and shipped to the customer, not the month during which an order is placed.
 
3. To view the complete advertising fee schedule, please see Help at http://associates.amazon.com/gp/associates/network/help/t2
 
4. Please check the Payment History information in Associates Central for information on any adjustments to your account. For example, if an adjustment was made for personal orders you will be able to see the amount of the adjustment.
 
We appreciate your feedback. If you have any questions or comments, please contact us anytime at http://associates.amazon.com/gp/associates/contact
 
Thanks again for participating in the Amazon Associates Program, and have a great next month.
 
Sincerely,
The Amazon.com Associates Program
 
บันทึกการเข้า
Doytao
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 44
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,234



ดูรายละเอียด
« ตอบ #43 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 13:24:06 »

ทั้งยังไม่แดง  และยังไม่ได้รับ mail ว่าส่งเงินแล้ว แต่ ได้รับเมลล์ แปลก ๆ  แบบนี้

Dear Amazon Associate,

We have recently made payments to Associates for the advertising fees earned in the program during the month of December 2010. However, we were unable to pay you because of one of the following reasons:
 * Preferred method for receiving payment (eg; EFT, Check or Gift Card) was not indicated
 * EFT was indicated but a previous disbursement into your bank account failed
 * You have a US residence address but a tax identification number has not been provided.

Please go to Associates Central to update your information so that we can process your payment as soon as possible:
 * To change your payee information, go to Associates Central >> Account Settings >> Change your contact information ( https://affiliate-program.amaz...k/your-account/payee-info.html ).

 * To change your bank account information, go to Associates Central >> Account Settings >> Change your payment method (under Pay me by direct deposit) ( https://affiliate-program.amaz...your-account/payment-info.html ).

Once you have made the changes, we will process your payment within 2 to 3 business days. You will know we have processed your payment when the payment error message disappears from the top of Associates Central homepage.

Please update your account information as soon as possible. We will hold this payment and any future payments until you make the necessary changes.

We appreciate your feedback. If you have any questions or comments, please contact us anytime at https://affiliate-program.amazon.com/gp/associates/contact .

Thanks again for participating in the Amazon Associates Program, and have a great next month.

Sincerely,
The Amazon.com Associates Program


ใครเป็นเหมือนผมบ้าง (เดือนแล้วตัวแดงแต่ไ่ม่ได้รับเงิน  แต่เดือนนี้ตัวไม่แดง แล้วได้ mail แบบนี้คับ)

ปัญหาเกิดจาก 3 กรณีนี้ครับ

1. ไม่ได้ระบุวิธีรับเงิน
2. กรอกข้อมูลหรือเลขบัญชีธนาคารผิด
3. กรณีที่เป็นคน US ต้องระบุ เลขที่เสียภาษีด้วย แต่คงไม่ใช่ข้อนี้ครับ

ลองกรอกข้อมูลตามข้อ 2 ใหม่อีกซักที

กรอกไปอีกทีละคับ  (1 ทีเท่านั้น)  แต่ข้อมูลก็ไม่น่าผิด เพราะก่อนจะ submit  ก็ทวนแล้วทวนอีกอ่ะคับ

อาจจะเป็นที่ตัวสะกดชื่อภาษาอังกฤษที่ให้ไว้กับธนาคารครับ
บันทึกการเข้า
ลูกน้องเกรียนพันธ์แท้
คนรักเสียว
*

พลังน้ำใจ: 5
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 157



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #44 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 13:35:56 »

ชื่อธนาคารยิ่งแล้วใหญ่เลยคับ  เขียนเองกับมือ ย้ำด้วยตัวเองเลยว่าต้องตัวแบบนั้นแบบนี้ ตัวเล็กตรงนั้นตัวใหญ่ตรงนี้ บอกเองหมดเลยคับ
บันทึกการเข้า

Doytao
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 44
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,234



ดูรายละเอียด
« ตอบ #45 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 13:42:09 »

ชื่อธนาคารยิ่งแล้วใหญ่เลยคับ  เขียนเองกับมือ ย้ำด้วยตัวเองเลยว่าต้องตัวแบบนั้นแบบนี้ ตัวเล็กตรงนั้นตัวใหญ่ตรงนี้ บอกเองหมดเลยคับ

งั้นผมว่าอีเมลไปถามดีกว่า รอถึงเดือนหน้าไม่ได้อีก จะเซ็งเอา^^
บันทึกการเข้า
SearchMarketing
เจ้าพ่อบอร์ดเสียว
*

พลังน้ำใจ: 522
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 6,613



ดูรายละเอียด
« ตอบ #46 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 13:48:26 »

ยังไม่เข้า รอรอบบ่ายสอง
 wanwan019 wanwan019 wanwan019
บันทึกการเข้า
ลูกน้องเกรียนพันธ์แท้
คนรักเสียว
*

พลังน้ำใจ: 5
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 157



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #47 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 13:49:44 »

ชื่อธนาคารยิ่งแล้วใหญ่เลยคับ  เขียนเองกับมือ ย้ำด้วยตัวเองเลยว่าต้องตัวแบบนั้นแบบนี้ ตัวเล็กตรงนั้นตัวใหญ่ตรงนี้ บอกเองหมดเลยคับ

งั้นผมว่าอีเมลไปถามดีกว่า รอถึงเดือนหน้าไม่ได้อีก จะเซ็งเอา^^

ปัญหาคือ mail ไปอ่ะ mail ได้คับ แต่ไม่รู้จะตั้งคำถามยังไงกับเค้าดี
บันทึกการเข้า

SeO_ToshI
สมุนแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 151
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 862



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #48 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 14:04:05 »

Amazon ตัวแดงแล้ว ยอด 100$+ ครับ

แต่ผมได้เมลนี้มา แปลแล้ว ก็งง  มันหมายความว่าอะไรครับ
 wanwan017

Dear Amazon Associate,
 
We have just sent payments to eligible Associates for the advertising fees earned in the program during the month of December 2010.
 
You did not earn any advertising fees during the last payment period. We have credited your previous balance to your account for a future payment. You can view your current balance in Associates Central under Account Settings > View your payment history at
https://associates.amazon.com/...r-account/payment-history.html
 
If you opted to receive payment by check, we'd like to remind you that the minimum advertising fee threshold is $100. (It's only $10 for payment by direct deposit or Amazon gift card.) Additionally, if your billing address is in the U.S. and you select payment by check, we will deduct a $15 processing fee from each check we send. (This charge does not apply to Associates with non-U.S. billing addresses, as direct deposit is not available to them.) There is no processing fee for payment by direct deposit or Amazon gift card. Although we are unable to change your payment method for last month, you are welcome to change your payment method for the next payment period. To do so, just visit the Payment Options section of Associates Central at https://associates.amazon.com/...your-account/payment-info.html
 
PLEASE READ THESE IMPORTANT NOTES:
-------------------
 
1. Items sold through Amazon Auctions and zShops do not earn advertising fees under the Associates Program.
 
2. When comparing your Payment History information in Associates Central, please also refer to the Earnings Reports, since they list the items actually paid for and shipped to customers during the month. Remember that fees are paid two months after the month during which an order is paid for by and shipped to the customer, not the month during which an order is placed.
 
3. To view the complete advertising fee schedule, please see Help at http://associates.amazon.com/gp/associates/network/help/t2
 
4. Please check the Payment History information in Associates Central for information on any adjustments to your account. For example, if an adjustment was made for personal orders you will be able to see the amount of the adjustment.
 
We appreciate your feedback. If you have any questions or comments, please contact us anytime at http://associates.amazon.com/gp/associates/contact
 
Thanks again for participating in the Amazon Associates Program, and have a great next month.
 
Sincerely,
The Amazon.com Associates Program
 


อ้าวผมก็ได้รับ mail ครับ ตัวเเดงเเล้วด้วย มันบอกว่าจ่ายเเล้วไม่มียอดค้างเเล้ว แต่ยังไม่ได้รับเงินเลย เเต่เอ เดือนพฤศจิกายน ก็ได้รับ mail แบบนี้ เเต่ก็ได้รับเงินอ่ะ สงสัยเงินยังส่งไม่ถึงเเน่ๆ wanwan019
บันทึกการเข้า

pkake2000
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 103
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 495



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #49 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 14:10:23 »

ก็ยังไม่มีใครได้รับเงินเหมือนกันนิครับ พรุ่งนี้คงเข้าชัวร์อดใจหน่อย  wanwan003
บันทึกการเข้า

.
chaloa
สมุนแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 112
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 865



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #50 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 14:10:47 »

เพิ่งเปลี่ยนมารับแบบ DD รึเปล่าครับ
« แก้ไขครั้งสุดท้าย: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 14:11:10 โดย chaloa » บันทึกการเข้า
HutToZa
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 2
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 51



ดูรายละเอียด
« ตอบ #51 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 14:15:37 »


     รอๆๆๆๆ wanwan022
บันทึกการเข้า
batdboyz
Verified Seller
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 177
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,543



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #52 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 14:25:50 »

บ่ายสองครึ่งแล้ว ยังไม่มี sms มาแจ้งว่าเงินเข้าเลย T_T สงสัยต้องพรุ่งนี้แล้วล่ะ
บันทึกการเข้า
7bigshop
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 2
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 42



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #53 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 15:02:47 »

ใจร่มๆ เด่วก้อมาครับ เดือนนี้มันติดเสาอาทิตย์อะครับ
บันทึกการเข้า

creativex
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 11
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 218



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #54 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 15:47:57 »

 wanwan004 wanwan004 wanwan004
บันทึกการเข้า

เกรียนพันธ์แท้
เจ้าพ่อบอร์ดเสียว
*

พลังน้ำใจ: 256
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 4,376



ดูรายละเอียด
« ตอบ #55 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 15:48:55 »

เท่าที่จำได้เงินไม่เคยมีเข้าวันจันนะ

เพราะถ้าเวลาตอนนี้ที่ US มันวันอาทิต  Bank ก็จะไม่เปิดทำการ


เพราะมันต้องใช้ Bank กรุงเทพสาขานิวยอร์คในการโอนมา 


พรุ่งนี้เงินเข้าแน่นอนครับ
บันทึกการเข้า

ห้ามใส่ลายเซนต์เกี่ยวกับการเมือง
chaloa
สมุนแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 112
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 865



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #56 เมื่อ: 28 กุมภาพันธ์ 2011, 16:30:00 »

ทำไมผมมี sms แจ้งว่าโอนเงินแล้วล่ะ    Shocked
.
.
.
.
.
.
.
.
อ๊ะ....ทางบ้านโอนมานี่นา  Embarrassed
บันทึกการเข้า
MAKALA94
สมุนแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 87
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 550



ดูรายละเอียด
« ตอบ #57 เมื่อ: 01 มีนาคม 2011, 23:37:56 »

สาธุ wanwan023
บันทึกการเข้า

หน้า: 1 2 [3]   ขึ้นบน
พิมพ์