พอดีก่อนหน้านี้ผมได้ทำการบอกยกเลิกการใช้งานกับทาง Hostgator เพราะไม่พอใจเกี่ยวกับข้อหาผมใช้ Hosting เขาหนักเกินไป และผมก็ได้พยายามติดต่อและสอบถามวิธีแก้ไขมาโดยตลอด ทาง Hostgator ก็ตอบกลับมาว่าควรทำอย่างโน้น อย่างนี้ ซึ่งผมก็ทำตามที่ทาง Hostgator แนะนำมา จนแล้วจนเล้าก็ยังไม่เปิดใช้งานให้กับผม ซึ่งผมยอมรับว่าผมเสียหายไปค่อนข้างเยอะมาก ผมจึงตัดสินใจบอกยกเลิกการใช้งานไป หลักจากนั้นก็มีการตอบกลับมาประมาณนี้
Hi,name!
I am working with your cancellation ticket and wanted to thank you for being part of the HostGator Family since 2010! I would like to offer you 2 months of FREE hosting for this account because it will allow you to have a bit more time to work with web site hosting without having to worry about paying for your service!
During this time, I'd be happy to work with you to build a website!
If you have a different domain that you are currently interested in using for another project, I can certainly modify your server to reflect those changes, and reset your cPanel so you can start out with a fresh one. If you wish to continue with canceling your hosting at the end of your complimentary hosting period we can still assist you with doing so. However, I would still like to offer you the FREE hosting in the mean time!
Please feel free to contact me as I'd like to do whatever I can to help you resolve any outstanding issues you might be having. You can reply to us via email or call us at 866-964-2867; when the phone greeting comes on, just input "1012" and it'll transfer you right away.
I look forward to your reply!
Have a wonderful day,
Courtney D.
Sales Administrator
HostGator.com LLC
http://support.hostgator.com
จึงอยากจะรบกวนสอบถามความคิดเห็นของเพื่อนๆที่นี้ ว่าผมควรทำไงดี ควรจะใช้ต่อหรือว่าหยุดใช้งาน โดยความคิดเห็นส่วนตัวผมเอง ผมมองว่า เหมือนโดนตบหัวแล้วลูบหลัง +1 ให้กับคุณท่านที่แสดงความคิดเห็นครับ ยินดีน้อมรับด้วยความเต็มใจ
