ยินดีต้อนรับคุณ, บุคคลทั่วไป กรุณา เข้าสู่ระบบ หรือ ลงทะเบียน

เข้าสู่ระบบด้วยชื่อผู้ใช้ รหัสผ่าน และระยะเวลาในเซสชั่น

ThaiSEOBoard.comความรู้ทั่วไปAdsenseadcenter เมื่อวาน impression เป็น 0 ทุกแคมเปญ
หน้า: [1]   ลงล่าง
พิมพ์
ผู้เขียน หัวข้อ: adcenter เมื่อวาน impression เป็น 0 ทุกแคมเปญ  (อ่าน 705 ครั้ง)
0 สมาชิก และ 1 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้
nokla
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 2
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 23



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« เมื่อ: 30 พฤษภาคม 2011, 19:10:23 »



adcenter เมื่อวาน impression เป็น 0 ทุกแคมเปญ เเละผมได้เขียนถาม ได้รับ email กลับมาแบบนี้
หมายความว่าอย่างไร ขอผู้ที่เข้าภาษาอังกฤษช่วยอธิบายหน่อยครับ
 
I have reviewed your account and ads and investigated the issue. The reason your ad is not displaying is due to the fact that your website landing page does not meet editorial guidelines. The Editorial Team states the reason for the disapproval is due to the fact that your website redirects users to Amazon.com for their purchase.
 
These actions manipulate and negatively affect the user experience. The ads will not perform as the entire account has been suppressed for a low quality based ranking.
 
Quality-Based Ranking (QBR) is part of the adCenter quality initiative and is designed to carefully assess the quality and relevance of an ad and landing page to a Bing user's query, to ensure the best experience for the user and a better marketplace for our advertisers. Our QBR formula determines quality and relevance by assessing:
 
·         Bidded keywords
·         Ad copy: Ad titles, text, and display URLs
·         Landing page
·         User experience
 
If your keyword, ad, and landing page combinations are of low quality or relevance based on the QBR criteria we have specified, you may notice a decrease in impressions and clicks to your site. Like other online advertising programs, in order for your ads to perform consistently, you will need to improve the quality and relevance of your advertisements. You may also need to adjust your default keyword bids (maximum cost-per-click) to remain in the same position that you were in before.
 
Again, I would like to apologize for any inconvenience this may have caused, however; we are making these quality improvements to improve the overall search and advertising experience on Bing. These continual improvements are beneficial to advertisers by promoting a better marketplace for quality ads and improving delivery and effectiveness of relevant ads.
 
We can appeal the QBR score; however, I want to allow you the opportunity to make any improvements to your advertising campaigns before we submit the appeal, if you still wish to do so.
 
I would like to offer my assistance in improving your account to fall within our guidelines. I can send you an email of tips and suggestions that I believe will assist you with making the account fall within our guidelines or I can contact you on the phone and I can walk you through implementing the changes yourself.
 
I would recommend that you review the following links to improve the quality and relevancy of your advertising campaigns, prior to having the appeal submitted:
บันทึกการเข้า

Get_start_google_adwords
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 8
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 324



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #1 เมื่อ: 30 พฤษภาคม 2011, 19:12:50 »

พี่ adCenter เค้ากำลังเดินตาม Adwords  wanwan015
บันทึกการเข้า

nokla
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 2
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 23



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #2 เมื่อ: 30 พฤษภาคม 2011, 19:19:42 »

มันมีวิธีแก้ไหมค่ะ  wanwan006
บันทึกการเข้า

หน้า: [1]   ขึ้นบน
พิมพ์