ไม่ค่อยมั่นใจว่าเค้าให้ทำอะไร ช่วยอธิบายให้กระจ่างหน่อยคะภาษาอังกฤษไม่เก่ง
After checking, this case is currently in dispute status. If you don't want to communicate with seller any more and want PayPal to investigate for you, you need to escalate this case into a claim before July 25th. To escalate a dispute to a PayPal claim:
Log in to your account at
https://www.paypal.com
1. Click "Resolution Center" on the top of your Account Overview page.
2. Select "Open Cases" in the drop down menu and select the dispute you wish to escalate.
3. Click "View" under the Action column.
4. Click "Escalate this dispute to a PayPal claim."
5. Complete the "End Communication and Escalate to a Claim with PayPal" form.
6. Click "Escalate to a Claim." After escalation of this case, we will contact seller again and request seller to respond in 10 days. If seller did not respond in that timeframe, this case will be closed in your favor automatically.
หมายถึงว่า เราต้องรอ วันที่ 25 ก่อน หรือ ว่า สามารถปิดเคสได้เลยคะ
ช่วยอธิบายให้หนูฟังหน่อยคะ