Google AdSense
ถึงฉัน
แสดงรายละเอียด
20 ก.ย. (3 วันที่แล้ว)
Thanks for your response. I understand that you've been unable to receive
your PIN.
In order to resolve this issue, you have two options:
1. You can respond to this email and attach a digital image of a
government issued ID card, bank statement, or telephone bill displaying
your payee name and mailing address as it appears in your account. If you
select this option, please note that we're only able to accept information
printed in one of our supported languages. You can find a list of
supported languages at
https://www.google.com/support...ense/bin/answer.py?answer=9727 
.
2. Alternatively, please review your address information and respond to
this email. If there's an error in your address, you can update it by
following these steps:
คือ
ผมไม่ได้รับพิน ผม ส่งข้อความไปทำยังไงได้พิน
เขาส่งกลับมา
ว่า เข้ารับทราบแล้ว
มี 2ทางให้เลือก
ผมเลือก อันแรก คือ ส่งสำเนาบัตรประชาชน หรือ สมุดบัญชีของธนาคาร หรือ บิลค่าโทรศัพท์
ผมเข้าใจถูกใหมครับ
ขอบคุณที่ตอบครับ