ThaiSEOBoard.com

ความรู้ทั่วไป => Ebay | PayPal => ข้อความที่เริ่มโดย: morningsmile ที่ 12 กรกฎาคม 2010, 17:33:50



หัวข้อ: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: morningsmile ที่ 12 กรกฎาคม 2010, 17:33:50
สวัสดีค่ะ

ขอปรึกษาเพื่อนๆหน่อยนะคะ ถ้าเรื่องราวยาวไปหน่อยก็ต้องขออภัยด้วยค่ะ

ประมาณ 3-4 อาทิตย์ก่อนลูกค้าเวียดนามมาจ้างเราทำงาน wedding animation
เราเลยสมัคร paypal เพื่อรับเงินมัดจำและ หวังเก็บเงินส่วนที่เหลือเมื่องานเสร็จด้วยวิธีนี้เช่นกัน

เราออกinvoiceเก็บมัดจำ 50USD ไปให้ลูกค้าและเค้าก็จ่ายมา มีเงินเข้าในบัญชี 1600 กว่าๆ
แต่คิดว่าเนื่องจากการสมัครใช้งานครั้งแรกบัญชีจึงโดนลิมิตเพื่อเช็คหลักฐานยืนยันก่อน
เรายื่นID หลักฐาน บัตรเครดิต(เราใช้ k web shopping card)หลักฐานยืนยันที่อยู่
ยื่นไปครบทุกอย่างที่มี เหลือแต่ หลักฐาน shipping ที่ยังไม่มีจะมีก็ต่อเมื่องานเสร็จและส่งไปให้ลูกค้า

ระหว่างที่ dealงานกับลูกค้าคู่นี้ก็รูสึกว่าเค้าแปลกๆเหมือนกันค่ะ ส่งงานในตรวจตลอดทุกขั้นตอน
แต่พอเห็นงานที่เสร็จแล้วก็บอกว่าอยากได้งานอีกสไตล์ขึ้นมา เราก็ชี้แจงว่าใกล้วันงานมากแล้วต้องเผื่อเวลาส่งอีก
เวลาแก้2-3 วันไม่พอที่จะเปลี่ยนสไตล์ทั้งหมดและทางเค้าเองก็ approve ตั้งแต่ตัวการ์ตูน storyboard
ภาพประกอบทั้งหมดด้วยตัวเองไปแล้วเค้าก็ว่าเข้าใจ และตกลงยังเอาแบบเดิม
แต่ให้เราแก้ไขการ์ตูนและสไลด์รูปบางส่วนอีกครั้ง

พอแก้ไขเสร็จก็บอกทางเมลล์ว่าโอเคจะโอนตังให้หลังจากเค้ากลับถึงบ้านเห็นว่ากำลังเดินทางอยู่ต่างประเทศไม่ค่อยสะดวก
เนื่องจากบัญชีเราโดนลิมิตเลยให้เพื่อนที่มีบัญชีpaypal ส่ง invoice200 USD ส่วนที่เหลือไปให้แทน
คิดว่าพอลูกค้าจ่ายตังค์เราค่อยส่งของและเอาหลักฐาน shippingยื่น paypal อีกครั้ง

แต่ผ่านไป 2 วันเค้าก็บอกว่าแม่ไม่ชอบและจะไม่จ่ายตังค์ส่วนที่เหลือ ขอโทษด้วย
เราก็บอกไปว่าเค้ามาให้เราทำงาน เราก็ทำในส่วนของเราเสร็จแล้วเค้าก็ต้องจ่ายค่างาน ค่าเวลาเรามา

เมลล์ตามอยู่ 3 เมลล์เค้าก็เงียบไป
ตอนแรกเราก็โกรธมากๆ ที่มาเร่งๆๆงานแล้วก็ทิ้งกันอย่างนี้ แต่ตอนนี้ทำใจได้พอสมควรแล้วค่ะ ต่อไปต้องทำให้รัดกุมกว่านี้

อยากสอบถามเพื่อนๆว่าจะทำยังไงให้บัญชี paypalกลับมาใช้งานได้อีกครั้งคะ
เพราะหลักฐาน shipping ที่ paypal ต้องการคงไม่มีให้แน่ๆแล้ว  รบกวนด้วยนะคะ


ขอบคุณล่วงหน้านะคะ
[email protected]


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: annaccord ที่ 12 กรกฎาคม 2010, 18:04:47
หลักฐานการจัดส่งสินค้าไม่จำเป็นต้องมีแทรคค่ะ
แต่สามารถใช้หลักฐานอื่นที่เป็นหลักฐานว่าเราส่งแล้ว
เช่นอีเมล์ การพูดคุยกันน่ะค่ะ
มีหรือเปล่า ส่งให้เพพาลดู


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: morningsmile ที่ 12 กรกฎาคม 2010, 20:45:08
ยังไงจะลองส่งเมลล์ที่โต้ตอบกับลูกค้ารายนี้ไปแทนนะคะ ถ้าได้ ไม่ได้ ยังไงจะมาอัพเดทค่ะ ขอบคุณค่ะ^^*


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: baibuaa ที่ 13 กรกฎาคม 2010, 01:52:12
เพิ่มความชัวและรวดเร็ว โทรไปหา paypal เลยค่ะถ้ามัวแต่ส่งไฟล์ อยู่แบบนี้จะล่าช้ามาก paypal เค้าแค่อยากฟังเสียงเรา  :wanwan020:


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: morningsmile ที่ 13 กรกฎาคม 2010, 21:20:30
ขอบคุณ คุณ annaccord และ คุณbaibuaa มากๆเลยค่ะ
แอนได้ส่งเมลล์โต้ตอบกับลูกค้าตั้งแต่เริ่ม deal งาน จน ลูกค้าปฏิเสธจ่ายค่างานที่เสร็จไปให้ paypal แล้วเค้าตอบมาอย่างนี้ค่ะ

Dear  ,
 
We have received your documents. Thank you for your cooperation.
 
But we are sorry that your account access limitation cannot be lifted at
this time. We need more information.
 
***To resolve your limitation effectively, please provide all the following
steps in one time by logging in resolution center. Please ensure the
document you providing is real and valid***
 
I understand your customer doesn't want to buy the animation you made for
her per her request. Please contact your buyer and confirm if she still
want to make this transaction.
 
If you want to refund the buyer, please contact us via email.
 
If you choose to ship the DVD to your buyer, please provide the tracking
information. To review your limitation in a timely way, please include the
tracking information as bellow:
Tracking Number:
Shipping Company& URL:
PayPal Transaction ID:
 
 
We review the received documents in order and generally it takes 3 to 5
business days to process these documents. Once we process your documents,
we will contact you by email about the status of your PayPal Account.
 
Sincerely,
Roger
PayPal Account Review Department
PayPal, an eBay Company
 
You may provide us with the documents required by upload or fax function.
Please visit the Resolution Center and select a method to submit your
documentation.
 
- To upload your documentation, please click 'Browse.' , select the file
you want to attach, Click 'Open.'
- If you are faxing documents, you are recommended to use the cover page
provided by PayPal. The cover page contains information specific to you and
using it ensures that your documents are routed and handled in a timely
manner. If you no longer have a copy of the fax cover sheet, please fax the
requested documentation to 86-21-28939832(China mainland); 852-3550-8589
(Hong Kong); 65-6510-4589 (Other countries). Attn: Account Review
Department. Please notate your email address and the case number beginning
with PP on each fax sheet when faxing the documentation.
- Thank you for your prompt response for the limitation case. Your
consistent replies will be highly appreciated, since the system will
automatically downgrade your case's urgency to low if there's no update
information after 10 days. If you provide further information after 10
days, you will need to contact us via email or phone, so that we could
manually update the case status. We apologize for any inconvenience. Thank
you again for your understanding and cooperation.
- For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link
located in the top right corner of any page.
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response.
----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2010 PayPal Inc. All rights reserved.
 
Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal's stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore. Users are advised to read the terms and conditions carefully.
PayPal Email ID PP821


อย่างนี้แอนควรทำยังไงต่อดีอ่ะคะ เพราะตอนนี้ลูกค้ารายนั้นเค้าเงียบหายไปแล้ว >*<

หรือถ้าโทรไปดีกว่า โทรไปที่เบอร์อะไรคะ แล้วพูดว่ายังไงดี -_-"

-ขอบคุณล่วงหน้านะคะ


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: umphs ที่ 13 กรกฎาคม 2010, 21:48:01
รอฟังคำตอบด้วยเหมือนกัน  :wanwan011:


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: annaccord ที่ 13 กรกฎาคม 2010, 22:31:33
ขอบคุณ คุณ annaccord และ คุณbaibuaa มากๆเลยค่ะ
แอนได้ส่งเมลล์โต้ตอบกับลูกค้าตั้งแต่เริ่ม deal งาน จน ลูกค้าปฏิเสธจ่ายค่างานที่เสร็จไปให้ paypal แล้วเค้าตอบมาอย่างนี้ค่ะ

Dear  ,
 
We have received your documents. Thank you for your cooperation.
 
But we are sorry that your account access limitation cannot be lifted at
this time. We need more information.
 
***To resolve your limitation effectively, please provide all the following
steps in one time by logging in resolution center. Please ensure the
document you providing is real and valid***
 
I understand your customer doesn't want to buy the animation you made for
her per her request. Please contact your buyer and confirm if she still
want to make this transaction.
 
If you want to refund the buyer, please contact us via email.
 
If you choose to ship the DVD to your buyer, please provide the tracking
information. To review your limitation in a timely way, please include the
tracking information as bellow:
Tracking Number:
Shipping Company& URL:
PayPal Transaction ID:
 
 
We review the received documents in order and generally it takes 3 to 5
business days to process these documents. Once we process your documents,
we will contact you by email about the status of your PayPal Account.
 
Sincerely,
Roger
PayPal Account Review Department
PayPal, an eBay Company
 
You may provide us with the documents required by upload or fax function.
Please visit the Resolution Center and select a method to submit your
documentation.
 
- To upload your documentation, please click 'Browse.' , select the file
you want to attach, Click 'Open.'
- If you are faxing documents, you are recommended to use the cover page
provided by PayPal. The cover page contains information specific to you and
using it ensures that your documents are routed and handled in a timely
manner. If you no longer have a copy of the fax cover sheet, please fax the
requested documentation to 86-21-28939832(China mainland); 852-3550-8589
(Hong Kong); 65-6510-4589 (Other countries). Attn: Account Review
Department. Please notate your email address and the case number beginning
with PP on each fax sheet when faxing the documentation.
- Thank you for your prompt response for the limitation case. Your
consistent replies will be highly appreciated, since the system will
automatically downgrade your case's urgency to low if there's no update
information after 10 days. If you provide further information after 10
days, you will need to contact us via email or phone, so that we could
manually update the case status. We apologize for any inconvenience. Thank
you again for your understanding and cooperation.
- For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link
located in the top right corner of any page.
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response.
----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2010 PayPal Inc. All rights reserved.
 
Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal's stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore. Users are advised to read the terms and conditions carefully.
PayPal Email ID PP821


อย่างนี้แอนควรทำยังไงต่อดีอ่ะคะ เพราะตอนนี้ลูกค้ารายนั้นเค้าเงียบหายไปแล้ว >*<

หรือถ้าโทรไปดีกว่า โทรไปที่เบอร์อะไรคะ แล้วพูดว่ายังไงดี -_-"

-ขอบคุณล่วงหน้านะคะ
แบบนี้คือเพพาลเข้าใจว่า เงินที่เขาโอนมาคือเงินเต็มจำนวนสำหรับงานชิ้นนี้
แต่เราต้องแฟกกลับไปอธิบายว่า รายการโอนเงินนี้คือค่ามัดจำเท่านั้น ไม่สามารถคืนเงินได้
และพยายามบอกเพพาลว่า ไม่สามารถติดต่อคนซื้อได้มานานแล้ว ไม่ว่าจะพยายามติดต่อเท่าไหร่ก็ตาม
เพราะฉะนั้นเราจึงไม่ต้องส่งสินค้า และ เงินที่ได้รับมาก็ไม่ต้องคืน ขอให้เพพาลเข้าใจจุดนี้ด้วย

หากคุณแอนอยากให้เขียนภาษาอังกฤษให้ PM มาได้เลยค่ะ
จะแนะนำการ fax online, และการแฟกหรือโทรหา paypal ก็ได้


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: sudozz ที่ 13 กรกฎาคม 2010, 22:50:03
เป็นความรู้ใหม่เพราะไม่เคยมีปัญญหากับ PP


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: morningsmile ที่ 13 กรกฎาคม 2010, 23:01:48
คิดว่าน่าจะลองส่ง fax online ดูก่อนนะคะ
เข้าใจว่าน่าจะถูกและสะดวกกว่า fax ปกติ
ส่วนโทรคุยก็กลัวว่าจะเอ๋อคุยไม่รู้เรื่องน่ะค่ะ

แอนส่ง PM ไปให้คุณ annaccord แล้วนะคะ :wanwan008:


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: annaccord ที่ 13 กรกฎาคม 2010, 23:03:58
คิดว่าน่าจะลองส่ง fax online ดูก่อนนะคะ
เข้าใจว่าน่าจะถูกและสะดวกกว่า fax ปกติ
ส่วนโทรคุยก็กลัวว่าจะเอ๋อคุยไม่รู้เรื่องน่ะค่ะ

แอนส่ง PM ไปให้คุณ annaccord แล้วนะคะ :wanwan008:
PM ตอบให้แล้วนะคะ รบกวนส่งเอกสารเข้าเมล์เดี่ยวช่วยแฟกให้


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: mrdreamer ที่ 13 กรกฎาคม 2010, 23:12:37
มาเอาใจช่วยครับ  :wanwan003:


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: THAIEBAYSHOP ที่ 14 กรกฎาคม 2010, 01:02:13
มาเอาใจช่วยนะครับ
การขายสินค้าในอีเบย์ ผู้ขายค่อนข้างเสียเปรียบครับ
อย่างไรต้องหาทางเซฟไว้บ้างนะครับ


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: uptoday ที่ 14 กรกฎาคม 2010, 01:16:20
 :wanwan003: มาให้กำลังใจครับ สู้ต่อไปน่ะครับ


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: Phoe_nix ที่ 14 กรกฎาคม 2010, 02:06:31
มาเอาใจช่วยนะครับ
การขายสินค้าในอีเบย์ ผู้ขายค่อนข้างเสียเปรียบครับ
อย่างไรต้องหาทางเซฟไว้บ้างนะครับ

ถูกต้อง เสียเปรียบอย่างแรง



หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: morningsmile ที่ 14 กรกฎาคม 2010, 20:52:19
ขอบคุณคุณ annaccord และทุกๆกำลังใจนะคะ :wanwan003:
แอนได้รับไฟล์แล้วค่ะ เดี๋ยวคืนนี้จะกรอกข้อมูลแล้วส่งไปให้คุณ annaccord นะคะ :wanwan008:


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: morningsmile ที่ 14 กรกฎาคม 2010, 21:48:40
แอนส่งเมลล์ไปให้คุณ annaccord แล้วนะคะ  :-[


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: pondkung007 ที่ 14 กรกฎาคม 2010, 22:48:19
สู้ๆๆครับ  :wanwan003:


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: annaccord ที่ 15 กรกฎาคม 2010, 12:07:05
แอนส่งเมลล์ไปให้คุณ annaccord แล้วนะคะ  :-[

คุณแอน เราได้จัดการส่ง fax ให้ทางเพพาลแล้วนะ รอจดหมายตอบจากเพพาลนะคะ มีอะไรโพสต์หรือเมล์มาปรึกษาได้โดยตรง ยินดีช่วยนะคะ


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: cpengineer ที่ 15 กรกฎาคม 2010, 12:13:15
มีน้ำใจแบบนี้ ต้อง +1 ครับ

 :wanwan003:


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: annaccord ที่ 15 กรกฎาคม 2010, 12:25:25
มีน้ำใจแบบนี้ ต้อง +1 ครับ

 :wanwan003:
:P :P :P ขอบคุณค่า


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: morningsmile ที่ 15 กรกฎาคม 2010, 21:27:03
ขอบคุณ annaccord อีกครั้งนะคะซาบซึ้งจิงๆค่ะ :'(


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: morningsmile ที่ 30 กรกฎาคม 2010, 21:57:52
คุณ Annaccord คะ ผ่านมา 15 วันหลังจากส่งfaxไป paypal ยังไม่ติดต่อมาเลย อย่างนี้แอนควรรอต่ออีกหน่อยหรือลองติดต่อกลับไปอีกครั้งดีคะ :wanwan008:


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: annaccord ที่ 30 กรกฎาคม 2010, 22:01:09
คุณ Annaccord คะ ผ่านมา 15 วันหลังจากส่งfaxไป paypal ยังไม่ติดต่อมาเลย อย่างนี้แอนควรรอต่ออีกหน่อยหรือลองติดต่อกลับไปอีกครั้งดีคะ :wanwan008:

เบอร์โทร PayPal สิงค์โปร์: +65-6510-4650

ลองโทรคุยนะคะ พยายามให้เขาพูดช้าๆ แล้วขอให้เขาดูให้ จะเร็วกกว่าค่ะ


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: morningsmile ที่ 30 กรกฎาคม 2010, 22:09:24
ได้ค่ะ แอนจะลองดูนะคะ ขอบคุณค่ะ :wanwan008:


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: pichit2010 ที่ 30 กรกฎาคม 2010, 22:25:01
ขอบคุณ คุณ annaccord และ คุณbaibuaa มากๆเลยค่ะ
แอนได้ส่งเมลล์โต้ตอบกับลูกค้าตั้งแต่เริ่ม deal งาน จน ลูกค้าปฏิเสธจ่ายค่างานที่เสร็จไปให้ paypal แล้วเค้าตอบมาอย่างนี้ค่ะ

Dear  ,
 
We have received your documents. Thank you for your cooperation.
 
But we are sorry that your account access limitation cannot be lifted at
this time. We need more information.
 
***To resolve your limitation effectively, please provide all the following
steps in one time by logging in resolution center. Please ensure the
document you providing is real and valid***
 
I understand your customer doesn't want to buy the animation you made for
her per her request. Please contact your buyer and confirm if she still
want to make this transaction.
 
If you want to refund the buyer, please contact us via email.
 
If you choose to ship the DVD to your buyer, please provide the tracking
information. To review your limitation in a timely way, please include the
tracking information as bellow:
Tracking Number:
Shipping Company& URL:
PayPal Transaction ID:
 
 
We review the received documents in order and generally it takes 3 to 5
business days to process these documents. Once we process your documents,
we will contact you by email about the status of your PayPal Account.
 
Sincerely,
Roger
PayPal Account Review Department
PayPal, an eBay Company
 
You may provide us with the documents required by upload or fax function.
Please visit the Resolution Center and select a method to submit your
documentation.
 
- To upload your documentation, please click 'Browse.' , select the file
you want to attach, Click 'Open.'
- If you are faxing documents, you are recommended to use the cover page
provided by PayPal. The cover page contains information specific to you and
using it ensures that your documents are routed and handled in a timely
manner. If you no longer have a copy of the fax cover sheet, please fax the
requested documentation to 86-21-28939832(China mainland); 852-3550-8589
(Hong Kong); 65-6510-4589 (Other countries). Attn: Account Review
Department. Please notate your email address and the case number beginning
with PP on each fax sheet when faxing the documentation.
- Thank you for your prompt response for the limitation case. Your
consistent replies will be highly appreciated, since the system will
automatically downgrade your case's urgency to low if there's no update
information after 10 days. If you provide further information after 10
days, you will need to contact us via email or phone, so that we could
manually update the case status. We apologize for any inconvenience. Thank
you again for your understanding and cooperation.
- For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link
located in the top right corner of any page.
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response.
----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2010 PayPal Inc. All rights reserved.
 
Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal's stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore. Users are advised to read the terms and conditions carefully.
PayPal Email ID PP821


อย่างนี้แอนควรทำยังไงต่อดีอ่ะคะ เพราะตอนนี้ลูกค้ารายนั้นเค้าเงียบหายไปแล้ว >*<

หรือถ้าโทรไปดีกว่า โทรไปที่เบอร์อะไรคะ แล้วพูดว่ายังไงดี -_-"

-ขอบคุณล่วงหน้านะคะ
แบบนี้คือเพพาลเข้าใจว่า เงินที่เขาโอนมาคือเงินเต็มจำนวนสำหรับงานชิ้นนี้
แต่เราต้องแฟกกลับไปอธิบายว่า รายการโอนเงินนี้คือค่ามัดจำเท่านั้น ไม่สามารถคืนเงินได้
และพยายามบอกเพพาลว่า ไม่สามารถติดต่อคนซื้อได้มานานแล้ว ไม่ว่าจะพยายามติดต่อเท่าไหร่ก็ตาม
เพราะฉะนั้นเราจึงไม่ต้องส่งสินค้า และ เงินที่ได้รับมาก็ไม่ต้องคืน ขอให้เพพาลเข้าใจจุดนี้ด้วย

หากคุณแอนอยากให้เขียนภาษาอังกฤษให้ PM มาได้เลยค่ะ
จะแนะนำการ fax online, และการแฟกหรือโทรหา paypal ก็ได้

ขอเน้นข้อความนี้หน่อย

"หากคุณแอนอยากให้เขียนภาษาอังกฤษให้ PM มาได้เลยค่ะ
จะแนะนำการ fax online, และการแฟกหรือโทรหา paypal ก็ได้"


กด Thank หลายๆ ที ได้ไหมครับเนี้ยะ
น้ำใจงาม 
ข้าน้อยขอคารวะ  :wanwan017:   :wanwan017:   :wanwan017:


หัวข้อ: Re: โดนลูกค้าเบี้ยวเงินแถม Paypal ยังโดน limit ใครทราบวีธีแก้ช่วยหน่อยน๊าค๊า
เริ่มหัวข้อโดย: morningsmile ที่ 09 สิงหาคม 2010, 13:47:30
หลังจากที่โทรไปคุยแบบมึนๆ หุหุ ตอนนี้บัญชีแอนใช้งานได้แล้วค่ะ :'( ขอบคุณคุณแอน - annaccord มากๆนะคะที่มีน้ำใจช่วยเหลือมาอย่างดีโดยตลอด และขอบคุณเพื่อนๆทุกคนที่เอาใจช่วยนะคะ :wanwan003: