ยินดีต้อนรับคุณ, บุคคลทั่วไป กรุณา เข้าสู่ระบบ หรือ ลงทะเบียน

เข้าสู่ระบบด้วยชื่อผู้ใช้ รหัสผ่าน และระยะเวลาในเซสชั่น

หน้า: [1]   ลงล่าง
พิมพ์
ผู้เขียน หัวข้อ: ช่วยผมทีครับ  (อ่าน 588 ครั้ง)
0 สมาชิก และ 1 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้
AUTTAPON
บุคคลทั่วไป
« เมื่อ: 03 มีนาคม 2009, 17:13:17 »

ผมทำ amazon เลือกวิธีรับเงินแบบ Direct Deposit  ผ่าน ธ.กรุงเทพ แล้วทาง amazon ได้สั่งจ่ายออกมาแล้ว แต่ระหว่างการสั่งจ่าย ได้เกิดปัญหาขึ้ัน ผมได้รับ email หนึ่งฉบับ มีข้อความดังนี้

Dear Amazon.com Associate,



We have recently attempted to make a payment by direct deposit that has been returned to us because of an error in the account information we have from you.
Please go immediately to Associates Central to change any incorrect information that is error or may have changed:

* To change your payee information, you should go to Associates Central >> Account Settings >> Change your contact information (https://affiliate-program.amaz...k/your-account/payee-info.html ).

* To change your bank account information, you should go to Associates Central >> Account Settings >> Change your payment method (under Pay me by direct deposit) (https://affiliate-program.amaz...your-account/payment-info.html ).

Once you have made the changes, we will process your payment within 2 to 3 business days.  You will know we have processed your payment again when the payment error message disappears from the top of Associates Central homepage.

It is imperative you update your account information today.  We will hold this payment and any future payments until you make the necessary changes.

We appreciate your feedback. If you have any questions or comments, please contact us anytime at https://affiliate-program.amazon.com/gp/associates/contact . Thanks again for participating in the Amazon.com Associates Program, and have a great next month.

ข้อความนี้ผมตีใจความได้ว่า ทาง amazon ได้จ่ายเงินออกมา แล้ว เงินถูกตีกลับ เนื่องจากข้อผิดพลาดจากข้อมูล บัญชีผู้รับเงิน ที่ีผมได้กรอกข้อมูลไว้ กรุณาแก้ไขข้อมูล แล้วทาง Amazon จะประมวลผลการชำระเงินของผมภายใน 2 ถึง 3 วันทำการ ซึ่งผมไม่เข้าใจว่าผมกรอกข้อมูลอะไรผิด ช่วยดูให้ผมทีนะครับ ซึ่งข้ัอมูลที่ผมกรอกมีดังนี้ครับ

Bank Name                                   =BANGKOK BANK
Bank Account Holder Name             = ATTAPHON ANANATTAKORN
Bank Account Type                        =SAVING
Bank Account Number                    =1324618295
Routing Number / ABA Number        =026008691

ถ้าบอกว่ีาชื่อที่ผมกรอก กับ ที่ธนาคาร สะกดไม่ตรงกัน ก็คงไม่ใช่ เพราะตอนผมเปิดบัญชี ผมเป็นคนเน้นกับทางธนาคารเอง ในเรื่องของตัวสะกด แล้วผมก็ตรวจสอบแล้วว่าถูกต้อง

แล้ัวยังมีอีกข้อความหนึ่งในหน้า report ข้อความมีดังนี้

Payment failure! We are unable to process your payment. Please make sure your payment information is up to date. We will then reprocess your payment within 5 to 7 business days. This message will disappear when we have begun the process. Please note will we hold all future payments until we receive updated information from you.

ความหมายก็คล้ายๆกันครับ ช่วยบอกผมทีว่าผมกรอกข้อมูลอะไรผิด ขอขอบคุณล่วงหน้านะครับ Smiley
บันทึกการเข้า
หน้า: [1]   ขึ้นบน
พิมพ์