ยินดีต้อนรับคุณ, บุคคลทั่วไป กรุณา เข้าสู่ระบบ หรือ ลงทะเบียน

เข้าสู่ระบบด้วยชื่อผู้ใช้ รหัสผ่าน และระยะเวลาในเซสชั่น

หน้า: [1]   ลงล่าง
พิมพ์
ผู้เขียน หัวข้อ: งงกับเมลจาก Google AdWords  (อ่าน 1032 ครั้ง)
0 สมาชิก และ 1 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้
manhattan
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 1
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 53



ดูรายละเอียด
« เมื่อ: 11 พฤศจิกายน 2008, 11:02:26 »

มีเมลมาแจ้งเกี่ยวกับเลขบัตรเครดิตผิด ทั้งที่ผมไม่เคยสมัครGoogle AdWords เลยสักครั้ง ยังงี้แสดงว่ามีคนแอบเอาเวบผมไปสมัครรึป่าวครับ แล้วจะตอบกลับGoogle ยังไงดีครับ

---------

Our system was unable to process a payment for your outstanding Google AdWords account balance
using your primary credit card. For the time being, your account is still open, and your ads are
still running. However, we require you to update the payment information in your AdWords account
very soon in order to ensure continued ad serving.

Please update your credit card information in order to trigger our billing system to try processing
your payment again. If you plan to use the same credit card(s), please use the 'Retry Card' button
on the Billing Preferences page of your account. Otherwise, please follow the steps below to update
the information in your AdWords account.

1. Log in to your AdWords account at: http://adwords.google.com <http://adwords.google.com.session-xxxxxxxxxxxxxx> 
2. Click the 'My Account' tab.
3. Click 'Billing Preferences' link.
4. Click Edit next to the appropriate 'Payment Details' section.
5. Enter your new or updated payment information.
6. Click 'Save Changes' when you have finished.

In the future, you may wish to use a back up credit card in order to help ensure continuous
delivery of your ads. You can add a back up credit card by visiting your Billing Preferences page
or visit the AdWords Help Centre for more.

Tip: You can review the status of your billing on the Billing Summary page, under the 'My Account'
tab. If a payment has been declined, click 'Payment Declined' beside the line item to review
information for that particular payment. Once your payment has been processed successfully, you can
view and print an invoice from your Billing Summary page.
บันทึกการเข้า
หน้า: [1]   ขึ้นบน
พิมพ์