ยินดีต้อนรับคุณ, บุคคลทั่วไป กรุณา เข้าสู่ระบบ หรือ ลงทะเบียน

เข้าสู่ระบบด้วยชื่อผู้ใช้ รหัสผ่าน และระยะเวลาในเซสชั่น

ThaiSEOBoard.comความรู้ทั่วไปAmazonแย่แล้วคะ โดนส่งบล็อกมาแบบนี้ แก้อย่างไงคะ
หน้า: [1]   ลงล่าง
พิมพ์
ผู้เขียน หัวข้อ: แย่แล้วคะ โดนส่งบล็อกมาแบบนี้ แก้อย่างไงคะ  (อ่าน 1055 ครั้ง)
0 สมาชิก และ 1 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้
benjawanaemsan
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 0
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 2



ดูรายละเอียด
« เมื่อ: 06 มกราคม 2017, 01:30:48 »

ตามด้านล่างนี้คะ คือจะให้เราลบสินค้าบางตัวที่ซ้ำกับ Catalog ใช่ใหมคะ




Hello,

Our review of the ASINs you created shows that you have created new ASINs for products that already exist in the Amazon catalog (i.e., creating a duplicate). This is against our policies and you may not currently sell on Amazon.

We have suppressed the ASINs we believe are duplicates from search and browse on Amazon.com.

Here are some tips to help avoid creating duplicates:

  • If you are a Brand Registry Seller, please ensure you are using the key attribute you previously identified while registering the brand. If you have forgotten the selected key attribute, please contact Seller Support. If you do not select that key attribute when creating a listing, a new ASIN is created.
  • If you are using UPC Exemptions, please ensure you are only using the exemption in cases where the product is known to have no UPC, EAN, ISBN or JAN codes. Using the UPC Exemption for a product that does have an identifier will create a duplicate ASIN.

Respond to this message with a plan of action that includes the following:
1. Description of the issues.
2. Explanation of the steps you have taken to resolve the issues.
3. Any additional details you would like us to know.

Once we receive your plan, we will review it and decide whether you may sell on Amazon.com again. If you do not send an acceptable plan within 17 days, we may cancel your listings and hold any funds in your account. This usually takes up to 90 days, but funds may be held longer.
We look forward to hearing from you.
Thank you,


Sincerely,

Seller Performance Team
Amazon.com

บันทึกการเข้า
narokonline
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 0
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 7



ดูรายละเอียด
« ตอบ #1 เมื่อ: 06 มกราคม 2017, 09:52:57 »

คงต้องลองทำตามคำแนะนำที่ส่งมาดูครับ คือ

ตอบกลับข้อความนี้มีแผนปฏิบัติการที่มีต่อไปนี้:
1. รายละเอียดของปัญหา
2. คำอธิบายขั้นตอนที่คุณได้นำไปแก้ไขปัญหา
3. รายละเอียดเพิ่มเติมใด ๆ ที่คุณต้องการให้เรารู้ว่า

เมื่อเราได้รับแผนของคุณเราจะตรวจสอบและตัดสินใจว่าคุณอาจจะขายบน Amazon.com อีกครั้ง หากคุณไม่ได้ส่งแผนได้รับการยอมรับภายใน 17 วันเราอาจจะยกเลิกรายชื่อของคุณและถือเงินในบัญชีของคุณ นี้มักจะใช้เวลาไม่เกิน 90 วัน แต่เงินอาจจะจัดขึ้นอีกต่อไป
เราหวังว่าจะได้ยินจากคุณ.
ขอขอบคุณ,
บันทึกการเข้า
หน้า: [1]   ขึ้นบน
พิมพ์