เค้าจะมีปรับอะไรมั้ยคะ เข้าใจว่า ถ้าไม่จ่ายเงินต่อ เพราะเลือกแบบไม่ renew แล้วเงินก็จะไม่ตัดเรา แล้วโดเมน หรือโฮสเราก็จะโดนคืนเขาไป ใช่มั้ยคะ
หรือเราต้องรีบทำขั้นตอนอะไรก่อนไหมคะ เกรงว่าต้องทำอะไรหรือเปล่า หรือว่าถ้าไม่เอาก็ปล่อยมัน ถูกแล้ว
ทั้ง Godaddy และ Hostgator เลยค่ะ จะมี Notification เรื่อยๆ แบบนี้น่ะค่ะ
พอมีข้อความอะไรที่เปนบัตรเครดิตแล้วกังวลค่ะ แล้วมันจะมีผลอะไรมั้ยคะ
ช่วยคอนเฟิมด้วยค่า ^^
Failed Billing Notice
You are at risk of losing the service(s) or product(s) listed below.
Dear XXXX
We tried to bill your Visa card ending in XX in the amount of $XX for the item(s) below, but our attempt failed. This could be due to an invalid or expired credit card on file.
Renew now and update your payment information at checkout to ensure all of your products remain active and in your name. If product renewal fails, your data may be permanently deleted.
Hello XXXl,
Your credit card ending in xxxxxx has been processed for $xxxxxx and was declined by our merchant processor.
Your payment for HostGator is now considered overdue. Please pay all outstanding invoices within 10 days of the invoice due date to avoid service interruption.
You may login to make payment at
http://gbclient.hostgator.com/ under "Make a Payment", once payment has been made you may update the credit card on file under "Update Credit Card(s)".
We thank you for your continued business. Feel free to contact us if you have any questions, comments, or concerns.
HostGator.com Sales Team
Toll-free: 1-866-96-GATOR
International: 001-713-574-5287