ยินดีต้อนรับคุณ, บุคคลทั่วไป กรุณา เข้าสู่ระบบ หรือ ลงทะเบียน

เข้าสู่ระบบด้วยชื่อผู้ใช้ รหัสผ่าน และระยะเวลาในเซสชั่น

หน้า: [1]   ลงล่าง
พิมพ์
ผู้เขียน หัวข้อ: สอบถามวิธียกเลิก package hostgator ครับ  (อ่าน 6958 ครั้ง)
0 สมาชิก และ 1 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้
Gayspace
สมุนแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 24
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 562



ดูรายละเอียด
« เมื่อ: 27 พฤศจิกายน 2012, 19:14:09 »

ผมมี account จ่ายแบบรายเดือน ใช้คูปอง 0.01 เดือนแรก ระหว่างนั้นก็มี Blackfriday เข้ามาผมเลยเช่า 6 เดือน ด้วย email ตัวเดิมโดยกรอกรายละเอียดเหมือนเดิม ใช้โดเมนเดิม add package ของ blackfriday เข้าไปจ่ายเงินเรียบร้อยตอนนี้ ใน Billing มีทั้งของ 0.01 และ blackfriday
แล้วตอนนี้ผมย้ายข้อมูลไป Ip ของ Blackfriday เรียบร้อยแล้ว ต้องการยกเลิก Acc ของ 0.01 เลยไปที่ https://secure.hostgator.com/cancel.php กรอกรายละเอียดเรียบร้อย พอส่ง ticket ไปแล้วได้รับจดหมายอันนี้ครับ ไม่ทราบว่าต้องทำอย่างไรดี กลัวสิ้นเดือนแล้วมัน acc 0.01 มันจะเรียกเก็บเงินอ่ะครับ

อ้างถึง
Hello,

We apologize for any confusion in our policies, but to take advantage of the Black Friday/Cyber Monday discount on any new packages, you must keep any old hosting packages throughout the duration of your new Black Friday/Cyber Monday package. The Black Friday/Cyber Monday deal is available only for new hosting packages with new domain names; not as a discount for a current package, or a renewal of a current package. Any packages that are currently active during the time of purchasing a Black Friday/Cyber Monday package must remain active through the duration of the Black Friday/Cyber Monday package. Please note that canceling the current package for the purpose of transferring to a new account with the Black Friday/Cyber Monday coupon does not abide by our terms of service and is not possible.
 
14.) Coupons:
Discounts and coupon codes are reserved for first-time accounts *or first-time customers* only and may not be used towards the purchase of a domain registration unless otherwise specified. If you have signed up using a particular domain, you may not resign up for that domain using another coupon at a later date. Any account found in violation of these policies will be reviewed by our sales department and the appropriate invoices will be added to the account. Coupon abuse will not be tolerated and may result in the suspension or termination of the account. Coupons or discounts are only valid towards the initial purchase, and do not affect the renewal or recurring price.
 
The Black Friday/Cyber Monday Coupon:
Black Friday is the Friday after Thanksgiving. The Black Friday/Cyber Monday coupon is only available that one day per year.
 You may only use the Black Friday/Cyber Monday discount for a new hosting package order. The coupon / discount cannot be applied to renewals.
 Please note that your existing hosting package(s) cannot be canceled, or you will be billed retroactively for the discounted amount.
 If we proceed with the cancellation of this package, the initial price for your new identical Black Friday/Cyber Monday package will be modified to reflect our normal 20% off discount instead of the 50% discount, and you will be invoiced for the difference. Please let us know how you would like to proceed.
 
If you would like to review this information please also note that we have published a knowledge base article on it found here: http://support.hostgator.com/a...nt-changes/black-friday-coupon and here http://support.hostgator.com/a...nt-changes/cyber-monday-coupon
 
***IMPORTANT: If we no not receive word on how you would like to proceed given this information, we will continue with the cancellation of this account accordingly***
 
Please feel free to contact me as I'd like to do whatever I can to help you resolve any outstanding issues you might be having. You can reply to us via email or call us at 866-964-2867, extension 1012 at your convenience (when the phone greeting comes on, just input "1012" and it'll transfer you right away). If I'm not available, someone else on the cancellations team will be able to assist you and help you get your issues resolved right away.
 

Adam F.
Cancellations Administrator
HostGator.com LLC
http://support.hostgator.com

--------------------------------------------------------------------------------
 
Your feedback is important to us. Please take a moment to rate this response. Upon doing so, you will be entered to win a $50 credit towards your HostGator account.

http://tickets.hostgator.com/r...8500e2333857675fbca4bd8470xxxx

 To reply to this ticket, please be sure to email 199xxxx@tickets.hostgator.com from the email address you created the ticket with.
บันทึกการเข้า

หารายได้ PopAds เรทดี l ติดคู่ PopCash ได้
หารายได้ PopCash l เด้งวันละครั้ง
♥......
Gayspace
สมุนแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 24
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 562



ดูรายละเอียด
« ตอบ #1 เมื่อ: 28 พฤศจิกายน 2012, 14:15:06 »

พอจะมีท่านไหนทราบบ้างครับ ทำอย่างไรดี
บันทึกการเข้า

หารายได้ PopAds เรทดี l ติดคู่ PopCash ได้
หารายได้ PopCash l เด้งวันละครั้ง
♥......
jeen705
Global Moderator
หัวหน้าแก๊งเสียว
*****

พลังน้ำใจ: 206
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 2,633



ดูรายละเอียด
« ตอบ #2 เมื่อ: 28 พฤศจิกายน 2012, 14:27:30 »

ดันๆๆ
อยากทราบเหมือนกันครับ
บันทึกการเข้า

zhaohore
คนรักเสียว
*

พลังน้ำใจ: 11
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 182



ดูรายละเอียด
« ตอบ #3 เมื่อ: 28 พฤศจิกายน 2012, 14:29:55 »

แนะนำว่าให้คุยกับ chat support ดูจะไวกว่าครับ
บันทึกการเข้า

ไม่ไหวเลยน้าาาาาาาาาาา
superf
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 49
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 397



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #4 เมื่อ: 28 พฤศจิกายน 2012, 14:39:05 »

น่าจะใช้ email ใหม่แต่ใช้ ข้อมูล /paypal เดิมซื้อก็ได้ครับ ผมซื้อมาหลาย acc ละ
ขออภัยยังไม่มีประสบการ cancel
บันทึกการเข้า

IKao
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 145
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 2,291



ดูรายละเอียด
« ตอบ #5 เมื่อ: 28 พฤศจิกายน 2012, 14:43:36 »

ถ้าตามเมลล์
โฮสไม่มีนโยบาย cancel ของเดิม เพื่อเอาโปร black friday
แต่ถ้ายืนยันจะ Cancel ก็ทำได้ครับ แต่จะโดนเก็บตังค์เพิ่ม ตอนซื้อได้ลด 50% ใช่ไหมครับ
ถ้า cancel จะมี bill มาเก็นตังค์เพิ่มอีกเพราะจะลดให้แค่ 20%

ถ้าตกลงตามนี้ ก็แจ้งกลับไป
บันทึกการเข้า

แบบไหนเรียกว่า Advance?
Gayspace
สมุนแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 24
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 562



ดูรายละเอียด
« ตอบ #6 เมื่อ: 28 พฤศจิกายน 2012, 15:36:21 »

ภาษาาอังกฤษผมไม่แข็งแรง ต้องอาศัยอากู๋ ซึ่งอ่านแล้วก็งงๆ
ถ้าเป็นอย่างที่คุณ IKao ว่าแบบนี้
พอจะมีวิธีไหนแนะนำบ้างครับ ว่าจะปล่อย acc ที่มี 0.01 เก็บไปเรื่อยๆ พอใช้ของ BFD ครบ 6 เดือนแล้วค่อยสั่งยกเลิก 2 อันเลย(หรือปล่อยทิ้งทั้ง2อันเลย) แล้วไปสมัคร Acc ใหม่อีเมล์ใหม่เลย หรือ ยอม Cancel ของ Acc0.01 แล้วจ่ายเพิ่มดีครับ
ท่านใดพอจะมีประสบการณ์รบกวนแนะนำหน่อยครับ
บันทึกการเข้า

หารายได้ PopAds เรทดี l ติดคู่ PopCash ได้
หารายได้ PopCash l เด้งวันละครั้ง
♥......
IKao
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 145
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 2,291



ดูรายละเอียด
« ตอบ #7 เมื่อ: 28 พฤศจิกายน 2012, 16:44:38 »

คิดเป็นเงินแล้วแบบไหนคุ้ม ก็เอาแบบนั้นครับ

บันทึกการเข้า

แบบไหนเรียกว่า Advance?
Gayspace
สมุนแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 24
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 562



ดูรายละเอียด
« ตอบ #8 เมื่อ: 29 พฤศจิกายน 2012, 09:14:37 »

ขอสอบถามเพิ่มเติมครับ ผมส่งขอยกเลิก  https://secure.hostgator.com/cancel.php ไปอีกครั้งใส่เหตุผลในการยกเลิกใหม่ ได้ฉบับนี้มา

อ้างถึง
Hello,

Your cancellation request for SH-XXXXX : xxxxx.com (xxx.xxx.xxx.xx) has been processed. Your package will no longer be billed.
 
Any domain names that you have registered with HostGator will remain active and invoice themselves per your billing method 30 days prior to the domain name's expiration date. If you wish to cancel the renewal on any of these domain names please reply back to this ticket with the domain names you wish to cancel and we will cease the billing and renewal.
 
When you are ready to come back to us, you can log in to your billing account at http://gbclient.hostgator.com at any time using the primary email address on file and click 'Add New Package' under the 'Hosting Packages' section.
 
We wish you the best of luck and hope you choose us again if the need should ever arise.
 
Sincerely,

Bill A.
Cancellations Agent
HostGator.com LLC
http://support.hostgator.com/
1-866-964-2867 (Toll-free in the USA and Canada)
001-713-574-5287 (International)


แล้วใน Billing Status Package ที่ผมจะยกเลิกเป็น Cancelled แล้วครับ อยากจะถามว่าแล้วเราจะทำอย่างไรกับ รีเควส ที่ส่งไปก่อนหน้านี้ดีครับ ใน Rep.1 รบกวนช่วยตอบหน่อยนะครับ
บันทึกการเข้า

หารายได้ PopAds เรทดี l ติดคู่ PopCash ได้
หารายได้ PopCash l เด้งวันละครั้ง
♥......
Gayspace
สมุนแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 24
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 562



ดูรายละเอียด
« ตอบ #9 เมื่อ: 30 พฤศจิกายน 2012, 19:01:22 »

มีท่านใดทราบบ้างช่วยแนะนำหน่อยครับ หรือไม่ต้องทำอะไรแล้ว
บันทึกการเข้า

หารายได้ PopAds เรทดี l ติดคู่ PopCash ได้
หารายได้ PopCash l เด้งวันละครั้ง
♥......
chalat149
คนรักเสียว
*

พลังน้ำใจ: 2
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 103



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #10 เมื่อ: 13 ตุลาคม 2015, 13:36:31 »

ขอสอบถามเพิ่มเติมครับ ผมส่งขอยกเลิก  https://secure.hostgator.com/cancel.php ไปอีกครั้งใส่เหตุผลในการยกเลิกใหม่ ได้ฉบับนี้มา

อ้างถึง
Hello,

Your cancellation request for SH-XXXXX : xxxxx.com (xxx.xxx.xxx.xx) has been processed. Your package will no longer be billed.
 
Any domain names that you have registered with HostGator will remain active and invoice themselves per your billing method 30 days prior to the domain name's expiration date. If you wish to cancel the renewal on any of these domain names please reply back to this ticket with the domain names you wish to cancel and we will cease the billing and renewal.
 
When you are ready to come back to us, you can log in to your billing account at http://gbclient.hostgator.com at any time using the primary email address on file and click 'Add New Package' under the 'Hosting Packages' section.
 
We wish you the best of luck and hope you choose us again if the need should ever arise.
 
Sincerely,

Bill A.
Cancellations Agent
HostGator.com LLC
http://support.hostgator.com/
1-866-964-2867 (Toll-free in the USA and Canada)
001-713-574-5287 (International)


แล้วใน Billing Status Package ที่ผมจะยกเลิกเป็น Cancelled แล้วครับ อยากจะถามว่าแล้วเราจะทำอย่างไรกับ รีเควส ที่ส่งไปก่อนหน้านี้ดีครับ ใน Rep.1 รบกวนช่วยตอบหน่อยนะครับ

ใช่อย่างสมบูรณ์แบบ
บันทึกการเข้า

หน้า: [1]   ขึ้นบน
พิมพ์