จากที่ผมเคยขายของให้ลูกเค้าโดยทำการรูดบัตรเครดิตให้
แต่ลูกค้าซื้อของผิดผมจึงทำการ voided ให้ลูกค้า พูดง่ายๆคือยกเลิกและคืนเงินให้ลูกค้า
voided อันนี้แสดงว่าได้ยกเลิกไปครับ ส่งสัยคงต้องส่งให้ใหม่
แต่ตอนนี้ผมมีปัญหาเงิน amazon ยังบ่เข้าครับ
ได้ทำการติดต่อทาง amazon แล้วเขาก็ส่งเมล์ มาแบบนี้ครับ
I've researched our records and found that we transmitted your payment of $1,073.64 via direct deposit on September 28, 2012. The deposit hasn't been returned to our bank.
If you haven't yet received this payment, please confirm the account and routing numbers with a representative at your bank. Once you've confirmed this information with your bank, please e-mail the following information to:
ap-associates@amazon.com* Your name
* The primary e-mail address listed on your Amazon Associates account
* Your Associate ID
* A daytime phone number
* A scanned copy of a voided check
* Verified routing number and account number
Should our Accounts Payable department find that your payment wasn't received by your financial institution, they'll update your bank information and attempt to send the payment again. If they need to contact you about this payment, they'll e-mail you at the e-mail address you provide or they'll call the daytime telephone number provided in your message.
แต่ที่ผมติดตรงนี้
* A scanned copy of a voided check
ไม่รู้ว่าวันคืออะไรครับ
....
หรือว่าจะเป็นสมุดบัญชีธนาคารอันเก่าที่เราได้ทำการยกเลิกไปแล้ว...
ท่านผู้รู้ช่วยชี้แนะทีครับ
ขอบคุณมากครับ...