CJ ตอบกลับมาแล้วครับ
ทาง CJ ให้ติดต่อกับ Advertiser โดยตรง
ส่วนทาง Advertiser ก็บอกให้ติดต่อกับ CJ
สำหรับจดหมายฉบับสุดท้าย CJ ให้ผมติดต่อไปทางโทรศัพท์ (บอกตรงๆ ว่าผมไม่ถนัดจริงๆ ครับ)
งานนี้คงลำบากแล้วครับ แต่อย่างน้อยที่สุดก็ได้แสดงความบริสุทธิ์ใจ และเรียกร้องสิทธิ์ที่ทุกคนพึงกระทำ
ขอขอบคุณทุกท่านที่ให้ความช่วยเหลือและแนะนำผมมาโดยตลอด คุณ Threst และ คุณ sealinda สองท่าน
นี้เป็นหัวเรือใหญ่ ช่วยแนะนำแปลและเรียบเรียงเป็นภาษาอังกฤษ ให้ผมสามารถติดต่อกับ Advertiser และ CJ ขอบ
คุณสำหรับคำแนะนำดีๆ จากคุณ asiram และคุณ hunter และอีกหลายท่านที่ไม่ได้เอ่ยนาม ที่คอยติดตามข่าวและเป็นกำลัง
ใจให้ผมมา โดยตลอด และที่ขาดไม่ได้ ขอบคุณสังคมแห่งความช่วยเหลือเกื้อกูล
"Thaiseoboard" -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Discussion Thread
Response (Rick) 11/16/2007 02:31 PM
Please contact us by phone so that we discuss this issue. I am not fully clear on the situation and would like to discuss it over the phone. You can contact me at 800-761-1072 M-F 6am to 5pm PST.
Thank You,
Rick, Client Support
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Discussion Thread
11/16/2007 09:44 AM
Thank you for your inquiry. After reviewing your account, I see that in October, you had 3 commissions reversed by Advertiser due to them being "duplicate orders". This means that the advertiser will not be crediting you for those commissions. If you have anymore questions, you can contact the advertiser directly through the "Mail" tab of your CJ Account Manager. We hope this helps answer your concerns. Please do not hesitate to contact us with further inquiries.
Remember you can get answers to most of your questions 24 hours-a-day by logging into your CJ Account Manager™ and clicking on the "Help" link.
Sincerely,
Commission Junction Client Support
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Discussion Thread
11/16/2007 09:36 AM
If you have an issue with transactions not tracking, not receiving credit or duplicate transactions that must be taken up with the advertiser as they are the only ones who can credit or take away a sale. Also, the other site is not related to commission junction so that is something that we do not intervene with. You must pursue them legally independent of commission junction.
We hope this answers your question. If you have further questions, please don't hesitate to contact us.
Sincerely,
Commission Junction Client Support