ยินดีต้อนรับคุณ, บุคคลทั่วไป กรุณา เข้าสู่ระบบ หรือ ลงทะเบียน

เข้าสู่ระบบด้วยชื่อผู้ใช้ รหัสผ่าน และระยะเวลาในเซสชั่น

ThaiSEOBoard.comความรู้ทั่วไปInternet Marketingคนมีประสบการณ์ไม่ได้รับเช็ค CJ ช่วยด้วยครับ
หน้า: [1]   ลงล่าง
พิมพ์
ผู้เขียน หัวข้อ: คนมีประสบการณ์ไม่ได้รับเช็ค CJ ช่วยด้วยครับ  (อ่าน 1112 ครั้ง)
0 สมาชิก และ 1 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้
127blue
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 0
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 15



ดูรายละเอียด
« เมื่อ: 29 สิงหาคม 2007, 21:20:51 »

พอดีผมเมล์ไปสอบถามเช็คเดือน ก.ค. ครับ แล้วทาง Cj ก็ตอบมาว่าได้จัดส่งให้แล้วตามที่อยู่ที่กรอกใน Account และถ้าไม่ได้รับแล้วเขาก็ให้เราไปเช็คที่อยู่ครับ แปลได้เท่านี้ครับ(มั่นใจว่าถูก) แต่ที่เหลือช่วยหน่อยครับแบบว่าไม่มั่นใจกว่าแปลผิดครับ และอยากทราบว่าเขาให้เราทำอย่างไรต่อครับ ติดต่อเขาอย่างไรประมาณนี้ครับ
----------------------------------------------------------------------------------------------
If the check has been lost in the mail, you may ask for the payment to be re-issued however, you must WAIT 30 (thirty) days, from the date the check was initially sent, before you can make that request. We must also inform you that the bank will charge a $25 re-issue fee (for checks in U.S. dollars) or a $50 fee (for checks in non-U.S. dollars), which will be deducted from the re-issued payment.

(Note: If your check is returned to Commission Junction because it was not deliverable, we will reissue another check at no charge.)

Since you are outside the U.S., delivery can take a considerable amount of time due to heightened security measures.

(Note: Please make sure that every aspect of your mailing address is absolutely accurate including correct spacing, abbreviation, capitalization and spelling.)

Since 30 days has not passed since the date the check was issued:

• Wait until a full 30 days has passed before submitting your request. If the check arrives, no further action is required. If the check does not arrive, submit a new incident requesting we re-issue your check and acknowledge you are aware that the applicable fee will be deducted from your payment.

Hopefully this helps answer your question. You can get answers to most of your questions 24 hours-a-day by checking many of the “Help” topics in your CJ Account Manager™.

Sincerely,
Commission Junction Client Support
 Auto-Response  08/28/2007 06:40 AM
 Thank you for contacting Commission Junction. This is an email confirmation regarding the incident you entered into our system. Incident specifics are as follows...

070828-000072
08/28/2007 06:40 AM
As Check sent on 20-Jul-2007 waiting

You should normally expect a response from Commission Junction within three business days. You can check the status of this incident by selecting the "Contact Us" link on the upper right side of your CJ Account Manager™, then choosing the "Go" link in the "Check Question Status" area.

***NOTE: It is recommended that you DO NOT add an additional comment to the incident you just created until you receive a reply from someone in Client Support. By adding more remarks the system changes the status of your incident to UPDATED versus NEW — which means it could take longer to get an initial response. If providing additional information is vital we suggest you create another incident and reference the number of this incident.***

Replies to this email will not be processed.

Sincerely,

Client Support
Commission Junction, a ValueClick company
 
บันทึกการเข้า
asshur
เจ้าพ่อบอร์ดเสียว
*

พลังน้ำใจ: 59
ออนไลน์ ออนไลน์

กระทู้: 3,316



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #1 เมื่อ: 30 สิงหาคม 2007, 00:41:31 »

เคยแต่โดน ipower ไม่จ่าย $300
บันทึกการเข้า

chai_sk
เจ้าพ่อบอร์ดเสียว
*

พลังน้ำใจ: 143
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 3,670



ดูรายละเอียด
« ตอบ #2 เมื่อ: 30 สิงหาคม 2007, 00:46:35 »

ของผม cj จ่ายออกมาแล้ว เป็น direct deposit (แอบใช้) แต่เงินยังไม่เข้าบัญชี ไม่รู้จะโดนระงับหรือเปล่า  Tongue Tongue
บันทึกการเข้า

hunter
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 2
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 392



ดูรายละเอียด
« ตอบ #3 เมื่อ: 30 สิงหาคม 2007, 09:36:26 »

ของผม cj จ่ายออกมาแล้ว เป็น direct deposit (แอบใช้) แต่เงินยังไม่เข้าบัญชี ไม่รู้จะโดนระงับหรือเปล่า  Tongue Tongue

direct deposit แบบควันหลง ตอน cj เกิดบั๊ก ตอนนี้ได้รับเงินเรียบร้อยแล้วครับ
รู้สึก ธ.กรุงเทพ หักค่าธรรมเนียมไปสองร้อยครับผม
บันทึกการเข้า

ทำการใหญ่ ใจต้องนิ่ง
hunter
ก๊วนเสียว
*

พลังน้ำใจ: 2
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 392



ดูรายละเอียด
« ตอบ #4 เมื่อ: 30 สิงหาคม 2007, 09:40:41 »

พอดีผมเมล์ไปสอบถามเช็คเดือน ก.ค. ครับ แล้วทาง Cj ก็ตอบมาว่าได้จัดส่งให้แล้วตามที่อยู่ที่กรอกใน Account และถ้าไม่ได้รับแล้วเขาก็ให้เราไปเช็คที่อยู่ครับ แปลได้เท่านี้ครับ(มั่นใจว่าถูก) แต่ที่เหลือช่วยหน่อยครับแบบว่าไม่มั่นใจกว่าแปลผิดครับ และอยากทราบว่าเขาให้เราทำอย่างไรต่อครับ ติดต่อเขาอย่างไรประมาณนี้ครับ
----------------------------------------------------------------------------------------------
If the check has been lost in the mail, you may ask for the payment to be re-issued however, you must WAIT 30 (thirty) days, from the date the check was initially sent, before you can make that request. We must also inform you that the bank will charge a $25 re-issue fee (for checks in U.S. dollars) or a $50 fee (for checks in non-U.S. dollars), which will be deducted from the re-issued payment.

(Note: If your check is returned to Commission Junction because it was not deliverable, we will reissue another check at no charge.)

Since you are outside the U.S., delivery can take a considerable amount of time due to heightened security measures.

(Note: Please make sure that every aspect of your mailing address is absolutely accurate including correct spacing, abbreviation, capitalization and spelling.)

Since 30 days has not passed since the date the check was issued:

• Wait until a full 30 days has passed before submitting your request. If the check arrives, no further action is required. If the check does not arrive, submit a new incident requesting we re-issue your check and acknowledge you are aware that the applicable fee will be deducted from your payment.

Hopefully this helps answer your question. You can get answers to most of your questions 24 hours-a-day by checking many of the “Help” topics in your CJ Account Manager™.

Sincerely,
Commission Junction Client Support
 Auto-Response  08/28/2007 06:40 AM
 Thank you for contacting Commission Junction. This is an email confirmation regarding the incident you entered into our system. Incident specifics are as follows...

070828-000072
08/28/2007 06:40 AM
As Check sent on 20-Jul-2007 waiting

You should normally expect a response from Commission Junction within three business days. You can check the status of this incident by selecting the "Contact Us" link on the upper right side of your CJ Account Manager™, then choosing the "Go" link in the "Check Question Status" area.

***NOTE: It is recommended that you DO NOT add an additional comment to the incident you just created until you receive a reply from someone in Client Support. By adding more remarks the system changes the status of your incident to UPDATED versus NEW — which means it could take longer to get an initial response. If providing additional information is vital we suggest you create another incident and reference the number of this incident.***

Replies to this email will not be processed.

Sincerely,

Client Support
Commission Junction, a ValueClick company
 


เค้าบอกให้รอ 30 วันครับ แล้วถึงทำเรื่อง re-issue ได้ ซึ่งจะเนีย $25 สำหรับคนที่เลือกเป้น usd และ $50 สำหรับคนเลือกค่าเงินอื่น ๆ
อย่างไรแล้ว ไปรษณีย์มันช้านะครับ ของผมอยู่เชียงใหม่กว่า cj จะมาประมาณ วันที่ 15 - 20 ครับ ถ้าอยู่กทม น่าจะเร็วกว่านี้นะครับ
อ้อมี account นึงเลือกเป้น euro ไว้ มาถึงประมาณ วันที่ 5 - 10 ครับ เพราะเงิน euro มันจะออกจากอีกที่นึงครับ
อย่างไรแล้ว รอ 30 วัน ถ้าไม่ได้ คงต้องฝึกไปรษณีย์โดยการส่งไปรษณีย์บัตร สะกดชื่อที่อยู่แบบใน account cj แล้วไปหยอดตู้ ห่าง ๆ กัน
คนละเขต เลยยิ่งดี ยิ่งคนละจังหวัดได้ยิ่งดี ส่งสัก 20 ใบครับ เว้นใบละ วัน ดูสิครับ ว่าไปรษณีย์จะมาส่งผิดไหม ถ้ายังไม่ได้รับอีก
ให้รีบไปแสดงตนที่ไปรษณีย์ เขตบ้านเราเลยครับว่า ส่งมา 20 ใบแล้วไม่ได้รับ อยากรู้จังว่า ผิดพลาดขึ้นตอนไหนครับ
บันทึกการเข้า

ทำการใหญ่ ใจต้องนิ่ง
desiger
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 22
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,424



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #5 เมื่อ: 30 สิงหาคม 2007, 09:50:07 »

อ่า ยังไม่ได้เชค เหมือนกัน TT
บันทึกการเข้า

มาอัพเดท NOD32 รหัส NOD32 Username Password NOD 32 กันครับ
chai_sk
เจ้าพ่อบอร์ดเสียว
*

พลังน้ำใจ: 143
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 3,670



ดูรายละเอียด
« ตอบ #6 เมื่อ: 30 สิงหาคม 2007, 11:23:54 »

ของผม cj จ่ายออกมาแล้ว เป็น direct deposit (แอบใช้) แต่เงินยังไม่เข้าบัญชี ไม่รู้จะโดนระงับหรือเปล่า  Tongue Tongue

direct deposit แบบควันหลง ตอน cj เกิดบั๊ก ตอนนี้ได้รับเงินเรียบร้อยแล้วครับ
รู้สึก ธ.กรุงเทพ หักค่าธรรมเนียมไปสองร้อยครับผม


เช็คล่าสุด ตอนนี้เงินเข้าบัญชี เรียบร้อยแล้วครับ .... คงต้องแอบใช้กันต่อไป ได้เงินเร็วมากๆ อิอิ
บันทึกการเข้า

หน้า: [1]   ขึ้นบน
พิมพ์