เมื่อวานจะล็อคอินเข้า Name.com แต่ปรากฎว่าเข้าไม่ได้ ไปหาข้อมูลก็พบว่าทาง name.com ได้มีการรีเซ็ตรหัสผ่าน แต่ปัญหาคือผมอาจเผลอลบอีเมล์ที่เขาให้รีเซ็ตไปแล้ว และก็พอจะรีเซ็ตด้วยตัวเองปรากฎว่าอีเมล์ที่จะใช้รีเซ็ตมันไม่ถูกครับ "An email with information on how to change the password has been sent to the account owner at t*****b@hotmail.
ciom." ซึ่งจริงๆ แล้วอีเมล์ผมมันต้องลงท้ายด้วย
.com ทำให้ผมไม่ได้รับอีเมล์รีเซ็ตรหัสผ่าน ผมเลยส่งอีเมล์ไปหา support ก็ได้รับข้อความตอบกลับมาอย่างนี้
Thank you for your email.
If you're unable to login, using your username-password combination and you're unable to recover your password using the Lost Password Tool, then please reply back with the following:
1. Full name associated with the account
2. Full Address associated with your account
3. Phone Number associated with your account
4. Email address used to set up the account
5. Please also scan a copy of your passport or legal ID and add it in your response.
Using this information we can help establish and validate your ownership of the account and if the information is complete we will email you back with a confirmation.
If you have any additional questions or concerns, certainly let us know. We would be happy to provide further assistance.
Thanks and Regards,
Joe -
http://www.name.com/cs/joe 
Name.com
Email:
[email protected]Phone: 720-249-2374
ซึ่งผมก็แปลคร่าวๆ ด้วยความรู้ภาษาอังกฤษอันน้อยนิดได้ว่า ให้ตอบอีเมล์กลับไปพร้อมข้อมูลที่เขาระบุมา ซึ่งผมไม่มั่นใจว่า 5 อย่างที่เขาให้ส่งไปนี่มันคืออะไรบ้าง แล้วต้องส่งไปให้ครบทั้งหมดเลยหรือเปล่า เพราะอย่างเช่น ที่อยู่ หรือเบอร์โทรนี่ผมไม่แน่ใจว่ากรอกอะไรลงไป แล้วข้อ 5 นี่เอาบัตรประชาชนได้ไหมครับ รบกวนหน่อยน่ะครับ เริ่มเครียดขึ้นทุกทีแล้ว

ขอบคุณล่วงหน้าครับ...