ใครเคยเจอแบบนี้บ้างไหมครับ ทำไงครับ
Dear ..............,
We were unable to complete your order with the information you provided. Your order was cancelled and a refund processed on the credit card provided. To proceed with a new order, please contact us and provide the following information:
Name:
Billing address:
Zip Code:
Email Address:
Telephone Number:
Account Number:
Product Description:
You may reach us by email at:
riskmanagement@networksolutions.com.
We hope this update has been helpful. As a Network Solutions® Customer, you are entitled to unlimited access, day or night, to technically skilled Consultants who are dedicated to delivering any level of support you may need.
Sincerely,
Network Solutions® Customer Support
http://www.networksolutions.com/help/index.jsp เจอเหมือนกัน ครับ ก็ไม่ได้ทำไรต่อ มันคงเห็นเราใช้บัตรใบเดียวหลายครั้ง
แต่พอลองบัตรใหม่ และลองครั้งเดียวก็ได้อยู่นะ 3 โดเมน