ThaiSEOBoard.com

ความรู้ทั่วไป => Broken Egg & Payment => ข้อความที่เริ่มโดย: richienoi ที่ 31 พฤษภาคม 2014, 12:54:42



หัวข้อ: ถามเรื่องจมจาก Amazonค่ะ (ธนาคาร)
เริ่มหัวข้อโดย: richienoi ที่ 31 พฤษภาคม 2014, 12:54:42
Hello from Amazon,

Per your request, the bank account information associated with your seller account has been changed. Your future transfers will be submitted to this new bank account. This change will not affect any transfer of funds initiated prior to this change.
ช่วยด้วยค่ะ
เพิ่งมาเห็น หลังจากกำลังลงสินค้าและทำเรื่องขอเข้าห้องพิเศษอยู่
ผ่านไปหลายอาทิตย์
คืออะไรหรอคะ..
ต้องทำงัยอ่ะคะ จะเป็นไรมั๊ยคะ
Note: There is a mandatory 3-day security hold before any changes to bank account information take effect. Transfers of funds cannot be initiated until after that period, which starts on the date you submit your new bank account information in your seller account.

You can update your bank account information at any time in the Settings section of your seller account.   For additional information, please visit our online Help pages.

Thank you for selling on Amazon,

Amazon Services


หัวข้อ: Re: ถามเรื่องจมจาก Amazonค่ะ (ธนาคาร)
เริ่มหัวข้อโดย: SoldOut ที่ 31 พฤษภาคม 2014, 13:05:03
ก็ไม่มีอะไรนี่ครับ แค่บอกว่าเปลี่ยนข้อมูลแล้ว โดยไม่มีผลกับการจ่ายเงินไปแล้วก่อนหน้านี้ ต่อไปก็ใช้ข้อมูลใหม่ และสุดท้ายระหว่างที่เปลี่ยนต้องรอ 3 วันจึงจะสามารถทำการทำการโอนเงินได้ ท้ายสุดคุณสามารถเปลี่ยนข้อมูลธนาคารได้ตลอดเวลาไม่มีปัญหาอะไรนะจ๊ะ


หัวข้อ: Re: ถามเรื่องจมจาก Amazonค่ะ (ธนาคาร)
เริ่มหัวข้อโดย: richienoi ที่ 31 พฤษภาคม 2014, 13:09:03
555 ตกใจหมดเลย ช่วงนี้เจอจม.กลับเยอะ นอยย์เลยค่า
 :wanwan019: