ยินดีต้อนรับคุณ, บุคคลทั่วไป กรุณา เข้าสู่ระบบ หรือ ลงทะเบียน

เข้าสู่ระบบด้วยชื่อผู้ใช้ รหัสผ่าน และระยะเวลาในเซสชั่น

ThaiSEOBoard.comความรู้ทั่วไปAmazonช่วยด้วยค่ะ amazon,com แแจ้งว่ามีปัญหาเรื่องโอนเงินเข้าบัญชี
หน้า: [1]   ลงล่าง
พิมพ์
ผู้เขียน หัวข้อ: ช่วยด้วยค่ะ amazon,com แแจ้งว่ามีปัญหาเรื่องโอนเงินเข้าบัญชี  (อ่าน 1252 ครั้ง)
0 สมาชิก และ 1 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้
tusora
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 0
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 21



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« เมื่อ: 29 พฤษภาคม 2009, 11:26:17 »

Dear Amazon.com Associate,

We have recently attempted to make a payment by direct deposit that has been returned to us because of an error in the account information we have from you.
Please go immediately to Associates Central to change any incorrect information that is error or may have changed:
* To change your payee information, you should go to Associates Central >> Account Settings >> Change your contact information (https://affiliate-program.amaz...k/your-account/payee-info.html ).

* To change your bank account information, you should go to Associates Central >> Account Settings >> Change your payment method (under Pay me by direct deposit) (https://affiliate-program.amaz...your-account/payment-info.html ).

Once you have made the changes, we will process your payment within 2 to 3 business days.  You will know we have processed your payment again when the payment error message disappears from the top of Associates Central homepage.

It is imperative you update your account information today.  We will hold this payment and any future payments until you make the necessary changes.

We appreciate your feedback. If you have any questions or comments, please contact us anytime at https://affiliate-program.amazon.com/gp/associates/contact . Thanks again for participating in the Amazon.com Associates Program, and have a great next month.

เขาให้เข้าไปแก้ไขข้อมูลบัญชี แต่เราเข้าไปเช็กแล้วไม่พบข้อผิดค่ะ ไม่ทราบว่าต้องเปลี่ยนไปรับแบบเป็นเช็กแทนการโอนเงินเข้าบัญชีกรุงเทพหรือเปล่าค่ะ
ใครเคยพบปัญหาบ้างค่ะ ช่วยด้วยค่ะ

บันทึกการเข้า

kkusd
Verified Seller
เจ้าพ่อบอร์ดเสียว
*

พลังน้ำใจ: 311
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 4,663



ดูรายละเอียด
« ตอบ #1 เมื่อ: 29 พฤษภาคม 2009, 11:50:42 »

ไม่ทราบว่ากรอกข้อมูลอะไรลงไปบ้างครับ
ขอดูหน่อยนะครับจะได้ช่วยดู


ข้อมูลเพิ่มเติม
http://richwithamazon.blogspot...-payment-method-to-direct.html
http://www.makemany.com/blog-m...-method-to-direct-deposit.html
บันทึกการเข้า

ThaisTattoos
Newbie
*

พลังน้ำใจ: 0
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 16



ดูรายละเอียด
« ตอบ #2 เมื่อ: 30 พฤษภาคม 2009, 22:34:08 »

Dear Amazon.com Associate,

We have recently attempted to make a payment by direct deposit that has been returned to us because of an error in the account information we have from you.
Please go immediately to Associates Central to change any incorrect information that is error or may have changed:
* To change your payee information, you should go to Associates Central >> Account Settings >> Change your contact information (https://affiliate-program.amaz...k/your-account/payee-info.html ).

* To change your bank account information, you should go to Associates Central >> Account Settings >> Change your payment method (under Pay me by direct deposit) (https://affiliate-program.amaz...your-account/payment-info.html ).

Once you have made the changes, we will process your payment within 2 to 3 business days.  You will know we have processed your payment again when the payment error message disappears from the top of Associates Central homepage.

It is imperative you update your account information today.  We will hold this payment and any future payments until you make the necessary changes.

We appreciate your feedback. If you have any questions or comments, please contact us anytime at https://affiliate-program.amazon.com/gp/associates/contact . Thanks again for participating in the Amazon.com Associates Program, and have a great next month.

เขาให้เข้าไปแก้ไขข้อมูลบัญชี แต่เราเข้าไปเช็กแล้วไม่พบข้อผิดค่ะ ไม่ทราบว่าต้องเปลี่ยนไปรับแบบเป็นเช็กแทนการโอนเงินเข้าบัญชีกรุงเทพหรือเปล่าค่ะ
ใครเคยพบปัญหาบ้างค่ะ ช่วยด้วยค่ะ


ลองเช็คชื่อภาษาอังกฤษ ในAmazon ว่าตรงกันกับชื่อภาษาอังกฤษในธนาคารที่จะให้โอนเงินหรือป่าว  Smiley
บันทึกการเข้า

 *Link Removed*
mhoodin
คนรักเสียว
*

พลังน้ำใจ: 6
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 176



ดูรายละเอียด เว็บไซต์
« ตอบ #3 เมื่อ: 02 มิถุนายน 2009, 20:32:40 »

ได้รึยังครับ
บันทึกการเข้า

s_mantara
หัวหน้าแก๊งเสียว
*

พลังน้ำใจ: 51
ออฟไลน์ ออฟไลน์

กระทู้: 1,690



ดูรายละเอียด
« ตอบ #4 เมื่อ: 03 มิถุนายน 2009, 11:27:58 »

เงินผมก็ยังไม่เข้าเลยครับไม่รู้ว่าเป็นเพราะชื่อภาษาอังกฦษที่กรอกกับธนาคารกับ amazon ตรงกันรึเปล่าขอ email ติดต่อ amazon ด้วยครับ Kiss
บันทึกการเข้า

ลายเซ็น ห้ามสูงเกิน 250px
โค๊ด:
[img]http://image.ohozaa.com/i/e06/Jf3rvF.jpg[/img]
หน้า: [1]   ขึ้นบน
พิมพ์