ได้สั่งมือถือไว้ค่ะ ราคาประมาณ 4000 บาท
รอตั้งแต่วันที่ตอบตกลงวันที่ 7 กุมภา
ตอนนี้ผ่านมา 37 วันแล้วจึงได้ Feedback กลับไปสอบถาม
จากนั้นทาง seller ได้ส่งข้อความมาดังนี้
Hi, your neutral feedback hurt us so much; we would like to give you refund as compensation,
If you like, .please go to this link
http://feedback.ebay.co.uk/ws/...ayISAPI.dll?ReviewFeedbackLeft 
just put down this sentence to remind us:
I wanted to change the feedback to positive, thanks.
Then we will go to refund you within 24hours.
- yamobile
ก็ได้ถามกลับไปว่าจะคืนเงินยังไง ได้เท่าไหร่
เขาก็ตอบมาว่า
Hi, we have got ready to refund you,
but we still waiting you to follow up this message on the feedback you left on us:
"I wanted to change this feedback to positive."
You can do it by this link:
http://feedback.ebay.co.uk/ws/...ayISAPI.dll?ReviewFeedbackLeft 
Then, get back to us, we will refund you once see the sentence we told you,
we are so sorry for this unexpected case, and we really want to do you some compensation,
hope you can give us this chance to do you something. Hope can get your kindly reply soon.
สรุปแล้วควรทำยังไงดีค่ะ
ขออภัยนะค่ะ หากยังมือใหม่ใน ebay
ของขวัญนี้ก็จะซื้อให้พี่ชาย แต่ก็ไม่ได้ให้ ยังต้องมาเสียเงินอีก(หรอ T-T)
รบกวนทุกท่านช่วยเหลือหน่อยนะค่ะ