Chat InformationThank you for contacting Google AdWords. Please hold a moment while we route your chat to a specialist who will help you with your question: "My account is suspend ".
Chat InformationJulie M has received your message and will be right with you.
Julie M: Hello, Anucha. Thanks for contacting Google AdWords. I'm happy to help you.
หวัดดี มีอะไรให้เราช่วยคุณไหม
anucha: My account is suspend, How to i do?
บัญชีผมโดนแขวนทำไงดีครับ
Julie M: I will go ahead and take a look at your account. When you say suspended, what happened?
ฉันไปหาบัญชีคุณและมองว่า อะไรเกิดขึ้นเมือโดนแขวน
anucha: i break google policy 2 law ( I don't know this law)
ผมทำผิดกฏ google policy 2 ข้อคร๊าบ
anucha: 1 I use 1 keyword and 2 website in 2 account
ผมใช้ 1 keywords ใน 2 เว็ป และ 2 บัญชี
Julie M: When did this happen and who did you speak with about Google's Policy Law?
เมื่อเกิดเหตุการณ์นี้คุณเคยอ่านกฏไหม
anucha: 2. i use coupon
ผมใช้คูปองคร๊าบ
anucha: what is google's policy law
กฏอะไรคร๊าบป๋มไม่รู้เรื่อง
anucha: please send link to me
ส่งให้ผมดูหน่อยได้ไหมคร๊าบ
Julie M: I am going to look into your account and then see what the best link I can send to you is.
ฉันไปใน account คุณและมองว่าlink อะไรดีที่สุด
anucha: and i can't advertise in google adwords for ever (My life)
ผมไม่สามารถโฆษณาได้ตลอดชีวิตเลยช่ายปะ
anucha: and i don't get e-mail for violate google policy
และผมก็ไม่ได้รับ mail เตือนใดๆทั้งสิ้น
anucha: I mean
anucha: i don't get warning email
Julie M: What I will do is consult or Policy Specialists as to what happened and to see why you didn't receive a warning email. You said you had one keyword and two websites in two accounts. Did you have both of these websites running at the same time? I can send you a link to information on why that violates our policy.
ฉันจะให้ คนพิเศษ ว่าเกิดอะไรและมองว่าทำไมไม่ได้รับเมลล์เตือน คุณสามารถ พูดได้ว่า 1 keyword ใน 2 เว็ป ใน 2 บัญชี คุณไม่มีทั้ง 2 เว็ปไซค์ที่วิ่งในเวลาเดียวกัน ฉันส่งข้อมูลให้คุณว่าทำผิดกฏเรานะ
Julie M: Policy
anucha: Can i advertise google adwords again?
ผมสามารถ โฆษณาได้อีกไหมคร๊าบ
anucha: Thank for you Policy
Julie M: What I will do is contact our Policy Specialists to see what has happened in your situation. Once I hear from them, I will get in contact with you via email. What is the best email to reach you at?
ฉันจะติดต่อกับคนพิเศษให้มองว่า อะไรคือสาเหตุที่เกิดขึ้นกับคุณ ครั้งหนึ่ง ฉันได้ยินจากเค้า ว่าเราจะติดต่อคุณทาง email จะให้เราส่งเมลล์ไปที่ไหน
anucha: gmail.com
anucha: and please recommend. what is other case suspend account?
กรุณาบอกไหนว่ามีสาเหตุไหนบ้างที่จะทำให้โดนแขวน
anucha: because i can tell my friend other adwords right.
ผมจะได้ บอกเพือนๆ คนอื่นด้วย
Julie M: That I am not sure about, I will need to discuss it with our Policy Specialists. As soon as I do, I will contact you.
ฉันไม่แน่ใจเกี่ยวกับเรื่องนี้ ฉันสามารถพูดถึงมันกับคนพิเศษ ฉันจะติดต่อไปหาคุณ
anucha: Thank you very much Julie and i hope god bless you
ขอบคุณคร๊าบ
anucha:

Julie M: No problem, Anucha. Is there anything else I can help you with while we are on chat today?
มีอะไรให้ฉันช่วยได้อีกไหม
anucha: I tell about story this my friend
ฉันจะเล่าเรื่องนี้ให้เพือนๆ ฉันฟัง
Julie M: I'm sorry, I am unsure of what you mean.
ไม่แน่ใจว่าเธอหมายถึงอะไร
anucha: I don't want this event happen in my friend
ฉันไม่ต้องการให้เหตุการนี้เกิดขึ้นกับเพือนของฉัน
anucha: I'm very sorry my english is bad.
อังกฤษฉันเลยมากๆ
Julie M: That's ok. I do understand. Like I said, I will contact our Policy Specialists and then I will be in touch with you.
ฉันเข้าใจคุณละ ฉันจะติดต่อกับคนพิเศษและฉันจะติดต่อกับคุณอีกทีนะ
Julie M: Is there anything else I can help you with today?
มีอะไรให้ช่วยอีกไหมละ
anucha: No, thank you for your support and I am good felling for meet you support (You are super supporter)
ขอบคุณคร๊าบ ผมรู้สึกดีมากคร๊าบ
anucha: Thank you
anucha: Goodluck
Julie M: No problem! It was a pleasure chatting with you, Anucha. If you have any more questions, please feel free to visit our Help Center. You can also print this chat transcript for your records. Have a great day!
ไม่มีปัญหา ไปละ
ไปคุยกะ support มาครับเพือนๆ